יום רביעי, 8 בפברואר 2023

הלם! אחרי הטענות נגד המחירים של המותג של דניאל גרינברג היא מודה: "בוכה לא מעט!"

זה לקח קצת זמן אבל אחרי לא מעט תגובות קשות
שקיבלה דניאל גרינברג נגד המחירים הגבוהים שהשיקה
את הבגדים במותג החדש שלה מיאל.
דניאל מחליטה להתייחס ולהגיד את דעתה על כל מה שהיא
עוברת בימים האחרונים!




בתחילת השבוע דניאל גרינברג השיקה את מותג האופנה 
החדש עליו עמלה חודשים ארוכים והציפייה הייתה גדולה.
דניאל שמשתפת את העוקבות בכל התהליך ושיתפה גם
מתוך הצילומים של המותג, הופתעה מכמות התגובות 
שהתייחסו למחירים הגבוהים.
בין היתר נכתב לה: "סט פוטר לילד (ילד, שמנגב את הידיים עדיין 
על הבגדים בזמן האוכל, כן?) ב-350 ש"ח. סורי אני לא רואה איך 
אני כאמא וכמשפחה עם משכורות הרבה מעל הממוצע קונה בסכום הזה".

דניאל שקיבלה המון תגובות בסגנון הזה החליטה להתייחס לביקורת
שחטפה: "המותג 'מיאל' השיק קולקציית אביב במוצ"ש. קולקציית ביכורים 
לתינוקות וילדים עד גיל תשע. בעולם האופנה שבו יש תחלופה גדולה ואיכות 
משתנה ולרוב כזאת שמוזילה את המוצר אך פוגעת באיכותו,"
עוד הוסיפה: "היה חשוב לנו ליצור מוצרים שמחזיקים לאורך זמן ושהם טיימלס. 
אנו מכבדים כל כיס ואת יכולתו, נשמח לראותכם אצלנו באתר ולהלביש 
את הקטנטנים שלכם".
בהמשך דניאל התייחסה באופן ישיר לסכומים הגבוהים: "סכומים זה עניין יחסי 
ויש פה עניין, כי יש המון נשים שרכשו וגם שלחו חברות אחרי שהרגישות 
את האיכות ... " עוד כתבה: "מצער אותי שרוב ההודעות שאני מקבל מהקהל שלי, 
שאני כל כך אוהבת, הן 'הכל נראה וואו ואני מתה לרכוש וכל כך חיכיתי אבל 
לצערי אני לא יכולה להוציא סכום כזה'. זה מובן, לא כל אחת יכולה להרשות 
לעצמה ואני מכבדת כל אחת ואחת."
בהמשך התייחסה לכך שהיא מתכוונת לבדוק את הנושא בכל מקרה
ושיתפה קשיים שהיא עוברת: "בוכה לא מעט!".
מה עובר על דניאל בימים האחרונים?!
.:.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה