יום שני, 13 במרץ 2023

הלם! מעיין אשכנזי חושפת: "בגדו בי! שבר לי את הלב!" לאיזה בן זוג בעבר התכוונה?!

מעיין אשכנזי שנכנסה לחיינו אחרי שנכנסה
לבית האח הגדול, החלה בתוך הבית בזוגיות יחד עם אביחי
אוחנה זוגיות שהצליחה תקופה ארוכה והם כמעט התארסו,
בהמשך הם נפרדו ועכשיו מעיין בזוגיות חדשה , בראיון בערוץ
13 היא חושפת לראשונה שעברה משבר אחרי בגידה!




עוד לפני שנכנסה לבית האח הגדול מעיין אשכנזי הייתה בזוגיות
עם הזמר עומר אדם,זוגיות שלא צלחה ורק לאחר מכן הייתה
בזוגיות תקופה ארוכה עם אביחי אוחנה.
עכשיו כאמור היא בזוגיות עם דור חי חמו והם מצליחים לתחזק
זוגיות הרחק מעיני המצלמות.


אשכנזי שהתארחה בדוח היומי התייחסה לכתבה בה נתקלה שם נכתב
שבגידות משפרות את הזוגיות לכאורה: "מנסיוני, שבגדו בי זה כאב לי ושבר
לי את הלב ועד היום זה עשה לי הרבה טראומות וחרדות בזוגיות"
עוד שיתפה והוסיפה "אני לא בעד הכתבה, אני הייתי בשוק אבל כנראה
שזה או לאנשים שהם פתוחים בראש או שהם לא יודעים. אני אחרי
זה אבל אבל זה משהו שהולך איתי עד היום".
מעיין מחליטה לחשוף לראשונה שעברה בגידה על ידי בן זוגה
ומעיין החליטה לא לומר במפורש במי מדובר למרות שהמעריצים
הבינו היטב בין השורות למי התכוונה!
מי שבר למעיין אשכנזי את הלב אחרי שבגד בה?!
אתם תהיו מופתעים!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה