יום רביעי, 3 באפריל 2019

דניאל גרינברג חושפת בראיון ונותנת רמז עבה:"תמיד אמרתי שאהיה אמא בגיל צעיר"

אחרי זוגיות של כמה חודשים בין אייל גולן ודניאל גרינברג בהחלט
רואים שסה הולך לכיוון עד כמה רציני? דניאל נתנה רמז עבה לתוכניות
שלה בעתיד הקרוב,בראיון שנתנה ביממה האחרונה היא חשפה את הרצון
להיות אמא וכמה שיותר מהר, האם אייל גולן ודניאל גרינברג עובדים
כבר על ילד במשותף?



דניאל כבר לא מסתירה את הרצון להביא ילדים ולהיות אמא,מאז שנחשפנו אליה
לראשונה בבית האח הגדול דניאל לא יורדת מהכותרות,דניאל התראיינה לתוכנית
אנשים וחשפה כמה פרטים על הזוגיות עם אייל גולן וגם נתנה רמז לגבי מה שהולך
להיות בעתיד,האם היא תעשה צעד כמו רוסלנה ותביא איתו ילד מבלי להתחתן?
דניאל לא מדברת על הרצון להתחתן אלה להביא ילדים.


כאשר נשאלה על השנה העמוסה שהיא עוברת אמרה דניאל? "הייתה לי שנה מטורפת,
לא ציפיתי לשום דבר מהדברים שקרו בה. זה באמת הגיע אלי בגל."
גרינברג משתפת בתוכנית הריאליטי גולסטריות שאליה הצטרפה:" זה היה ממש לא צפוי.
קיבלתי התראה מהרגע לרגע להשתתף בגולסטאריות, אבל בגדול הייתה חוויה באמת מדהימה".
דניאל ממשיכה לשתף בתקופה המדהימה שהיא עוברת עם אייל גולן וכאן היא כבר
מחליטה לשתף בעתיד הקרובה ועל כך שהיא רוצה כבר ילדים:"אני תמיד אמרתי שאני אהיה
אמא בגיל צעיר, הרבה יותר צעיר ממה שאני עכשיו, אבל אני עוד לא אמא ומתי
שזה יבוא, איך שזה יבוא, זה יבוא".
מיד אחרי הראיון הגיעו הביקורות על כך שגם רוסלנה עשתה את הטעות הזאת ובסוף
הם נפרדו, רבים חוששים שגם כאן המקרה, למרות הביטחון שדניאל מפגינה לגבי
אייל גולן וגם מהצד ההפוך הרשת סערה אחרי הראיון, כאשר הרוב המוחלט כבר
מחכה להודעה שהיא בהיריון.
דניאל גרינברג ואייל גולן עובדים על ילד משותף?הויכוח מול רוסלנה עולה שלב?
ומה היא חושבת על הילדים של אייל גולן?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה