יום שבת, 20 באפריל 2019

"סיוט": מה קרה לישראל בר-און זוכה כוכב נולד? "חשבתי שאני חזקה, ואז התחילה האלימות המילולית"

מי שבוודאי עקב אחרי העונות של כוכב נולד לפני ששם התוכנית
השתנתה לכוכב הבא, בוודאי מכיר את ישראל בר און שזכה בגמר
כוכב נולד 6 והפך לזמר מפורסם ומוביל מאוד באותה תקופה שבה
זכה אלה שהשנים חלפו וישראל בר און לא פרץ כמו שציפה והבעיות
מסתבר החלו לצוץ.



בפוסט שפורסם בפייסבוק על ידי אשתו של ישראל היא חושפת את הבעיות
שנוצרו,הפוסט זכה לתגובות רבות ועלה גם בישראל היום,הכתבה עברה כמה שינויים
אחרי הסערה שיצרה בעקבות בקשות רבות לעזרה, נויה בר-און, אשתו של זוכה כוכב
נולד 6, פורסמה קריאה נואשת לעזרה, בעקבות מצב כלכלי קשה.


הקריאה כאמור עוררה סערת ענק ברשת כאשר היא החליטה לחשוף את סיפורו המלא של בעלה.
"התלבטתי אינספור פעמים לפני כתיבת הפוסט", כתבה בפוסט: "מה אנשים יאמרו? אבל הפעם בחרתי
ללכת עד הסוף, כי אין לי למי לפנות יותר".
אשתו של ישראל המשיכה וכתבה: "מי שמכיר אותי טוב יודע את העבר הרחוק עם אירועי התרמה
לכל אדם שנזקק. כל חיי אני תורמת, אבל הפעם לצערי הגלגל התהפך. אני נמצאת בשלב בחיי שאני
לא האמנתי שאעבור את המשפט." נויה חושפת פרט על ישראל שאולי רבים שכחו: "אחרי כוכב נולד
כולם שמעו שישראל אובחן במאניה דפרסיה בדרגה הכי גבוהה. מי שמכיר את המחלה יודע
מה הנזק הגדול בנושא".
בהמשך היא כתבה על חובות כבדים שאליהם נקלעה המשפחה: "אנחנו נמצאים בחובות גדולים
ברמה שאין לי כסף בכלל. שנינו עובדים חצי משרה, ואז מטפלת בנועם שלי, וגם ישראל עובד
במשמרות בקיוסק".
כאשר נויה חשבה שהיא מסתדרת והכל קטן עליה מסתבר שאז הכל נהיה קשה: "ואז התחילה
האלימות המילולית הנוראית מהמחלה הארורה. מי שמכיר אותי יודע שאני נמרה, אבל כמה עוד אפשר.
אני נמצאת במקום שאני לא מצליחה יותר להתרומם ממנו. אין לי יותר למי לפנות עכשיו ואני כבר לא
מסוגלת לחיות בחושך הזה. אני מתחננת לכל אחד ואחת מכן תעזרו לי להתרומם, אני לא יכולה יותר".
בסיום הפוסט עוד הוסיפה פרטי חשבון הבנק מאז הפוסט כבר הוסר מהרשת ועורר
סערה גדולה כאשר רבים מנסים ומבקשים לעזור למשפחת בר און.
החברים מכוכב נולד מהעבר בהלם:
אשתו של ישראל חושפת וגורמת להתרגשות גדולה:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה