יום שני, 22 באפריל 2019

אחרי התקופה הקשה שעבר על אלירז שדה: אשתו אילנית לוי יוצאת להגנתו: "הוא האדם הכי מוסרי שאני מכירה"

תקופה לא פשוטה עברה על אלירז שדה כאשר כבר כמה ימים ברחבי
הרשת עוסקים בסרטון שהוצג בליכוד tv שעלו טענות לגבי לעג למראו
של הפרשן הפוליטי אמנון אברמוביץ', אילנית לוי אשתו של אלירז לא הבינה
את התגובות הקשות נגד בעלה והחליטה להגיב למקרה שעורר סערת ענק
ברשת והאצבע המאשימה הופנתה כלפי אלירז שדה.



אלירז שדה הוא המנחה של הליכוד tv תוכנית ברשת שעלתה בליכוד לקראת הבחירות שכבר נגמרו,
זאת לא פעם ראשונה שהיא גורמת לסערה וטענות אלה שהפעם הייתה טענה כלפי
התוכנית על כך ששחקן שגילם את אמנון אברמוביץ' עשה חיקוי לא בדיוק מוצלח והמראה
החיצוני שלו היה לעג כלפי אמנון, ברשת עלו מיד תגובות נסערות כנגד הליכוד ואנשי ההפקה
וגם המנחה אלירז שדה חטף מהמבקרים והגולשים.


אלירז שדה, כידוע, פרסם בעצמו פוסט התנצלות במהלך השבוע ובו כתב: "לעולם לא אמצא מקום
להומור כמו זה שהתפרש לא נכון ובטעות בקיום המערכון ורק לאחר שראיתי תגובות למינהן,
הבנתי שיש לשים את האמת והכוונה מאחורי המערכון. אמנון אברמוביץ' היה, הינו ותמיד יהיה גיבור
ישראל בעיניי ובעיני כל עם ישראל. בהזדמנות זאת אבקש סליחה על אי ההבנה והפגיעה אם נגרמה".
אלירז כבר יום למחרת התגובות והביקורות עלה על מדים כאשר נשלח למילואים וקיבל
חיזוקים מצד כולם למרות שנראה שלקח מאוד אישית את אותו קטע מדובר שעורר אי נחת
אצל רבים מי שנמצאת לצידו לאורך כל הדרך היא אשתו אילנית לוי: "קמתי לבוקר של עליהום בזוי
ומגעיל מאוד. קראתי את כל הקללות, על כל גווניהן. דברים עליי ועל הילדים שלי."
אילנית הוסיפה: :אפשר גם לטעות ולהגיד סליחה, אבל ככה? בכזאת צורה גועלית? פגעו לי בנפש
הכי הכי טהורה שאני מכירה".
אילנית אמרה בנוסף: "אני לא יכולה להישאר אדישה כשטוענים לעוול מוסרי, שעשה האדם
הכי מוסרי וערכי שאני מכירה".
ברשת עלו מיד מאות תגובות מחזקות לבני הזוג וגם על האומץ מצד אילנית שהחליטה
לנקוט עמדה ולהגיב ולהיות לצד בעלה שמשרת כרגע את המדינה.
ואיך הגיב אלירז למסר המרגש מצד אשתו אילנית???
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה