יום שלישי, 5 במאי 2020

אסיף אלקיים שובר שתיקה ויוצא נגד הפקת האח הגדול: "צינזרו אותי! אולי שמרו שם על מישהו" נותן רמז?

הרוחות סוערות בימים האחרונים ברשתות החברתיות,אחרי
שאסיף החליט לעלות סטורי שבו הוא עונה לאחד העוקבים
וחושף אמת לא נעימה לדעתו שנחשפת ממש כאן!!
אסיף יוצא בדעה נחרצת על התנהגותה של הפקת האח הגדול
במהלך פרק הסיום שבו הדיירים נפגשו לסכם, אז מה בדיוק קרה?!




בשבוע האחרון חובבי האח הגדול בוודאי צפו במשדר הסיום של האח הגדול
שבו הדיירים נפגשים לסכם את העונה, במהלך הפרומואים למשדר בהפקה
הראו עימות בין ניר לאסיף על מה שקרה בניהם במהלך העונה, אסיף נראה
בפרומו עונה לניר ומנסה להטיח בו את האמת, אלה שבמשדר עצמו לא היה
זכר לאותו פרומו ובהפקה החליטו לא לשדר זאת לבסוף.


מסתבר שהתומכים של אסיף לא אהבו זאת חלקם אפילו שלחו הודעה להפקה
וניסו לבדוק למה לבסוף הוחלט לא לשדר,חלקם גם שלחו לאסיף הודעות,
אלה שבצעד יוצא דופן אסיף החליט לענות על השאלה למה לא הראו במשדר את
הוויכוח של אסיף ושל ניר.( ממש כאן)
בצעד שמפתיע למדי, בדרך כלל משתתפי ריאליטי לא נוקטים עמדה כזאת, אסיף
החליט כן לענות ואמר: "שאלה מעולה, בפרומו הראו אבל בפרק לא".
אסיף המשיך ואמר: הבנתי שזו לא הפעם הראשונה שהבטיחו לכם אותי תוקף
בפרומו ואז צינזרו אותי בפרק."
אסיף ענה בהמשך: "מרגיז מאד. אולי שומרים שם על מישהו, אין לי
מושג גם אותי זה הפתיע".
העוקבים של אסיף וצופים בכלל של האח הגדול היו בהלם, בזמן שברשת עלו לא
מעט תגובות על התנהלות ההפקה עכשיו גם דייר מגיב בכעס על מה שקרה!
ואיך בהפקה החליטו להגיב על הדברים של אסיף? זועמים עליו?!
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה