יום שני, 4 במאי 2020

יגיעו לבית המשפט?! רונן פייגנבוים תובע את ליאור דואק מהאח הגדול:"אני אתבע אותו על השקרים!"

דרמה ענקית בימים האחרונים ושוב בגזרת האח הגדול, העונה
הסתיימה אבל עד כה לא הייתה כזאת דרמה מחוץ לבית, כאשר
חלק מהדיירים לא רוצים להמשיך הלאה ועוד עסוקים בריבים
שהחלו עוד בתוך בית האח הגדול, העימות בין רונן פייגנבוים
וליאור דואק מגיע לבית המשפט.




ההתפתחות האחרונה מגיעה בשעות האחרונות כאשר ליאור דואק
העלה לייב בו ענה לשאלות העוקבים, כאשר נשאל על רונן אמר
ליאור: "ואני החלטתי שלאישה שאני אוהב אני אשאר נאמן ואני לא מוכן
להיות בקשר כלל עם אנשים שטינפו עליה כך", ליאור אמר בהמשך: "ובחרתי
להיות בצד של תקוה".


אלה שזה לא נגמר כאן, ליאור המשיך ותקף את רונן שאמר :"קראו לי חייל של תקוה,
אז אני כאן מול 7000 איש אומר שאני חייל גאה של תקוה".
ליאור לא אהב את הדברים שרונן אמר על תקוה אחרי שיצא מבית האח הגדול
ואם היה נראה שאנחנו דווקא בדרך לסולחה מסתבר שיש תפנית גדולה כאשר
רונן פנה לעורך דין והתייעץ איתו לגבי תביעה משפטית.
הדרמה קיבלה תפנית נוספת כאשר רונן לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים
והגיב לסערה אצל מיקי לוין במעריב ואמר בין היתר: "אני אתבע אותו על השקרים
שהוא מפיץ ברשת עליי. "
רונן המשיך ואמר: "מעולם לא טינפתי על תקוה ולא פתחתי קבוצה נגדה"
לפי הדיווחים זה הולך לכיוון רציני מאוד ורונן לא מתכוון לוותר וללכת
עד הסוף מול ליאור, אם רק לפני ימים אחדים זה היה נראה בדרך לסולחה
נראה שהצדדים יפגשו בפעם הבאה בבית המשפט!!
ואיך הגיב ליאור דואק לאיום התביעה מצד רונן?!
הדרמה שמתפתחת גם כרגע!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה