יום שבת, 2 במאי 2020

אביבית בר זוהר שולחת עקיצה לליאור מהאח הגדול בשידור חי: "פתאום ליאור כן נמשך לתקוה?"

אביבית בר זוהר שעברה שנה לא פשוטה אחרי שאביה נפטר,
והשינוי שעברה בחייה ממעבר מגורים מתל אביב לדירה לרחובות
לגור ביחד עם אמה שלה ,אביבית ממשיכה להתמודד עם תגובות לא
פשוטות ברשת ומנגד גם אהבה גדולה שהיא מקבלת מצד נשים רבות.
במהלך ראיון בשידור חי עם אמירה בוזגלו אביבית מדברת על הכל.




אביבית מדברת לראשונה בגלוי על כל הנושאים שמפריעים ללא מעט 
אנשים שמגיבים נגדה ועונה על הכל ולא מתחמקת בתשובות ,מה שגורם
למגיבים להגיב בצורה שונה עם המון הערכה ,אמירה בשאלה לא פשוטה כאשר
היא שואלת את אביבית מהיכן הכסף כאשר אביבית חיה בדירות פאר ומתנהגת 
כאחת שחייה טוב.


אביבית לא מתחמקת ואומרת: "איזה כסף? מי כמוך יודעת מה זה להיות מפורסמת. 
יש לי את האינסטגרם האישי שלי, אני מפרסמת בו המון דברים ומותגים ואני מקבלת על זה כסף."
בנוסף אביבית היא הפרזנטורית של המותג "פלורמר" ובנוסף ערכה בעבר הרצאות 
ומפגשים אישיים.
אלה שדווקא נושא אחרי הטריד את הצופים בלייב כאשר אביבית נשאלה על נושא
שהעבירה עליו לא מעט ביקורת בדו"ח היומי, כאשר אביבית יצאה לא פעם נגד תקוה,
עכשיו נשאלת מה היא חושבים על הקשר בין תקוה וליאור: "אני לא רוצה לדבר לשון הרע, 
אבל אם גבר לא נמשך בפעם אחת  איך פתאום הוא נמשך? מה השתנה בשבוע? אני סקפטית מאוד, 
אבל מאחלת להם המון המון בהצלחה".
אביבית שניסתה לנסח זאת בצורה שונה אמרה: "קשה שהוא אמר שהוא בכלל לא נמשך אליה 
ועכשיו הוא פתאום כן נמשך אליה. זו דעתי."
אלה שאמירה בוזגלו ניסתה להקשות את אביבית כאשר היא שאלה
אותה במידה וליאור לא היה עם תקוה האם היא הייתה יוצאת עם  ליאור
והייתה יכולה להיות איתו??
אביבית הפתיעה את כולם בתשובה מפתיעה!!
הייתה יוצאת עם ליאור?? הלם!!
.



תגובה 1:

  1. אביבית את מלכה ואמיתית . ימותו הקנאים שסביבך

    השבמחק