יום שישי, 10 ביולי 2020

אחרי שטיילור החליטה לתבוע את בן זיני היא מגיבה: "לא יכולה לשתוק יותר, זה מגעיל אותי!"

לפני שבועות אחדים המעריצים של בן זיני וטיילור היו בהלם
שטיילור החליטה לאיים בתביעה כנגד מי שהיה בן זוגה עד לפני
מספר שבועות, האיום כפי  הנראה הפך כבר לתביעה ואם לא תהיה 
הפתעה בקרוב נראה את הצדדים בבית המשפט והדרמה סביב
הנושא רק הולך ומסתבך!




טיילור מלכוב שמעבירה את הימים האחרונים בבידוד אחרי שנדבקה בנגיף הקורונה,
משלימה עם המצב החדש היא התראיינה לגיא פינס ושיתפה על ההדבקה בנגיף ועל כך
שהיא בכלל לא יודעת איך נדבקה לנגיף: "יצאתי למסיבות, למסעדות ולקניונים והכל
כמובן עם מסכה. כולם נופלים כמו זבובים עכשיו..."
מתברר שכמובן בלי להתכוון טיילור הכניסה לא מעט אנשים לבידוד וגם את האקס
בן זיני שניהם היו צריכים להשלים צילומים לריאליטי שהשתתפו זוג מנצח vip.


היא כמובן מתחרטת על כך והתנצלה: "כמובן שלא ידעתי ולא הייתה לי שום כוונה לסכן אף אחד".
אלה נראה שמה שמעניין כרגע את המעריצים תתפלאו יותר מנגיף הקורונה הוא
הסכסוך המחיריף בין טיילור לבן זיני שמגיע עכשיו לשערי בית המשפט.
טיילור תבעה את בן זיני על פגיעה בפרטיות ודורשת כ 200 אלף שקלים על כך שכל סיפור
הפרידה שלהם מובא לפרטי פרטים בסרטוני היוטיוב שלו,בהמשך גם סיפור הפרידה
נמכר לגוף תקשורת: "זה הגיע לרמה מסוימת שכבר אי אפשר לשתוק כרגע וכבר אי אפשר לראות
מהצד כמה בן אדם משתמש בך."
כעסה טיילור והמשיכה: "כרגע זה לא בידיים שלי אלא בהליכים משפטיים בין עורכי הדין".
טיילור מסתבר רוצה בעיקר שקט: "אני לא רוצה שהאקס שלי ידבר עלי באופן כללי אם
שנינו הפרדנו דרכים. זה באמת לא ברמה הכספית, אני פשוט רוצה שקט."
אבל האם כל אחד מהצדדים עושה בכוונה לשני? בימים אלה טיילור נמצאת בתחילתה
של זוגיות חדשה עם הזמר לירן דנינו.
האם זה מה ששבר את בן זיני שהחליט ללכת ראש בראש עם טיילור לבית המשפט?
הדרמה בעקבות הראיון של טיילור מכלוב והתגובה של בן זיני!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה