יום שני, 14 בספטמבר 2020

אילנית לוי בברכה מרגשת לאלין בתה שגדלה בשנה: "לצד השמחה והאושר אני חרדה יותר" אילנית חושפת למה היא החרדה לבתה?!

אלין גולן חוגגת יום הולדת 14 וכל המשפחה והחברים
בירכו אותה, גם השנה מי שכמובן זכתה בברכה המרגשת
והמיוחדת היא אמא שלה אילנית לוי ,אחרי שבשנה שעברה היא
שברה את הרשת בברכה מיוחדת ומפתיעה ,אילנית עושה
זאת שוב ומרגשת את כולם וגם חושפת חרדה לבתה!




מי שהתחיל לברך בשעת לילה היה אייל גולן שאמר: "מזל טוב לילדה הקטנה שלי
שממש ברגע זה היא חוגגת יום הולדת 14, אני אוהב אותך מאוד מאוד."
אל הברכות הצטרפה דניאל גרינברג שכתבה: "מזל טוב מלאכית יפה שלי, מאחלת לך
שיתגשמו כל משאלות לבך, שתמשיכי להפיץ אור ושמחה ותהי מוקפת בחום ואהבה".
גם אמא של אייל גולן בירכה וכתבה: "אלין הנכדה האהובה שלי ,מזל טוב ליום
הולדתך,אוהבת המון כפרונה שלי".

הוסף כיתוב
אלה שהברכה המרגשת והמפתיעה הייתה של האמא אילנית לוי שכתבה לאלין: "מזל טוב,
אני בשוק שאת כזאת גדולה. למרות שתמיד תהי התינוקת שלי, את כבר נערה
עם עולם ומלואו משלך." אילנית הוסיפה: "‎כל יום הולדת שעובר, לצד השמחה 
והאושר אני חרדה יותר" אילנית תיארה: "כמה שזה קשה לי הוא שלא תזדקקי לי, 
שאהיה טבועה בתוכך."
אילנית על הדרך מעבירה מסר חשוב: "‎נשמה שלי, בימים כאלה שמזכירים לנו מתמיד, 
שהעולם מקום קשוח, בטח לאישה. אאחל לך להיות מי שבא לך, תחווי חוויות לעצמך ולמענך."
היא המשיכה: "ילדה שלי, מאחלת לך שתמשיכי להיות מעוררת השראה לקרוביך, 
ושתהפכי לאישה בעלת ערכים וכבוד עצמי...תקשיבי לאמא שלך. את מופלאה, 
כל יכולה, אמיצה, חכמה ויפה." אילנית סיכמה:" חיים שלי, אני כל כך אוהבת אותך, לנצח!!!"
במהלך הברכה התייחסה אילנית כמה פעמים לחרדה שיש לה אל אלין 
ולחשש הגדול למה שעתיד לקרות! בהמשך גם התברר 
ממה אילנית כל כך חוששת וחושפת את החרדה לאלין שהופתעה!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה