יום שישי, 2 באוקטובר 2020

מצפה לתינוק?! מגי אזרזר חושפת בהתרגשות בראיון: "ממש מתפללת לילד!" חושפת פרט אישי מפתיע!

מגי אזרזר שהייתה עד הקורונה לאחת השחקניות היותר מבוקשות
ועסוקות הפכה ברגע למובטלת, מגי שהשתתפה בהצגות,סרטים וסדרות..
כרגע נמצאת כמעט בלי תעסוקה, לא ברור מתי ההצגות יחזרו וגם הפקות
לסרטים וסדרות הוקפאו,מגי מדברת על התקופה המורכבת וגם משתפת
לראשונה בחייה האישיים עם קותי אחרי החתונה.




מגי אזרזר שעד כה כמעט ולא עבדה הגיעה ליום צילום למותג הטיפוח "גרנייה",
בזמן הצילומים התפנתה מגי לענות על השאלות של כתב אתר ynet ושיתפה על
התקופה המורכבת שהיא עוברת, מגי משתפת על תקופת הקורונה והחוסר בעבודה:
"אני לא נותנת לעצמי ליפול לעצבות", משתפת מגי ומבהירה: "אני לא עובדת כבר
תקופה, אני לא מכלכלת את עצמי ויכולתי בקלות ליפול, אבל אני לא נותנת לעצמי."
מגי ממשיכה: "זו בחירה. כל יום אני קמה בכוח ואומרת 'אל נא'".

צילום מסך ynet

אלה שזה לא הדבר היחידי המורכב בחייה, למעלה משנה חלפה מאז שהתחתנה עם קותי
סבג, מאז מגי מקבלת לא מעט הודעות ותגובות על כך שהיא לא בהריון.
מגי שיתפה בתגובה שקיבלה בלי מחשבה: "כתבו לי מזל טוב על הבטן".
כאשר נשאלה אם היא נעלבה ענתה: "אני ממש רוצה, אז כששואלים אותך
יש משהו שקצת מכווץ, כי מה, אני מסתירה מכם?"
מגי מקבלת תמיכה וחיזוקים ממשפחה וחברים וכרגע לא ממש משתפת במה
שהיא וקותי עוברים אבל דרך הראיון אפשר להבין שנושא של הריון לא פשוט עברה על
הרצון להיות אמא ענתה: "אני ממש מתפללת שזה יקרה".
מי שלא הגיב בנושא הוא קותי שמשתדל פחות להתראיין ולא מדבר
על נושא ההורות ועל התקופה שהוא עובר ביחד עם מגי.
מגי קיבלה מאות תגובות מאז הראיון ,כולם תומכים ומנסים לחזק אותה ,
ומאוד רוצים לראות אותה בהריון!
מה הסוד האישי שהחליטה לשתף במהלך הראיון ?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה