יום שישי, 2 באוקטובר 2020

דרמה גדולה! כוכבת האח הגדול העונה התאשפזה בבית חולים ועברה ניתוח:" הרגע הקשה בחיי!"

ימים לא פשוטים עוברים על כוכבת האח הגדול, מתברר שאת
הימים האחרונים היא העבירה בתוך בית החולים, כאשר במהלכם
היא הייתה צריכה לעבור גם ניתוח מה שגם גרה להמשך אישפוזה,
ואת זה היא עושה לבדה עם תמיכה מרחוק בלבד בשל נגיף
הקורונה, היא מחליטה לחשוף את הסיפור המרגש!




יוצאת האח הגדול שכולנו זוכרים חשה בסוף השבוע האחרון
כאבי תופת והתפנתה לבית החולים איכילוב בתל אביב.
לאחר סדרת בדיקות שעברה התגלה כי היא סובלת מאבנים בכליות,
היא עברה ניתוח ונשארה בבית החולים להמשך אישפוז ומעקב.
אלה שלא מדובר באשפוז רגיל בעקבות החשש מהקורונה היא עברה את
כל ההליך לבדה כאשר אמא שלה שנמצאת בקבוצת סיכון לא נכחה איתה.

בפוסט מרגש שהעלתה ברשת היא מתארת את הימים הקשים שהיא עברה:
"זה אולי בין הדברים הקשים שקרו לי בחיי. אני לבדי נגד העולם ונגד הכאבים
הנוראיים האלה." היא המשיכה וכתבה: ,חושבת על איך אני פה לבד, איפה אמא שלי,
איך אני צריכה את החיבוק שלה, הרי האנרגיות שלה בשנייה מרפאות אותי".
היא המשיכה וכתבה: "תזכרו ששום דבר לא קורה סתם! קיבלתי סטירה רצינית
וכנראה זה מה שהיה צריך לקרות בכדי שאעריך את עצמי יותר אוהב את עצמי
ואת הגוף שלי!"
היא החליטה לשתף את הרגשות שלה על ההחלטה לשתף את כולם בסיפור האישי
שלה ,היא החליטה לשתף בכל זאת למרות התגובות שבוודאי קיבלה עם ביקורת
לא פשוטה.
כוכבת האח הגדול החליטה לחשוף את עצמה וחושפת את הניתוח והאשפוז
שעברה בימים האחרונים!!!
.



כוכבת האח הגדול שעומדת
מאחורי הפוסט היא שירלי סידיק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה