יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

צחי הלוי הוא התרנגול בזמר במסכה: "הייתי מאד שמח להיות התרנגול" נותן רמז עבה ! מסתתר מאחורי המסכה?!

שמו של צחי הלוי עולה כל תוכנית  בזמר המסכה כאשר התרנגול
משתתף, הצופים שמנסים לנחש על בסיס קבוע משנים את הדעות
שלהם כמעט כל ביצוע של אחד המשתתפים ממש כמו השופטים
שמאוד מתלבטים, אלה נראה שדווקא שמו של צחי הלוי עלה כמה
פעמים גם אצל השופטים ובעיקר אצל הצופים.




אם תשאלו את הצופים בית מי לדעתם הוא התרנגול, הרוב יצביעו שמדובר בצחי 
הלוי,הרמזים והקול מזכירים אותו, ברשתות החברתיות צחי הלוי מעלה
ביצועים שלו ואם מתעמקים אפשר להבחין שמדובר בתרנגול ,אלה שכבר
ראינו בזמר במסכה הכל, כן לפצח מי נמצא מאחורי המסכה לא פשוט, 
את ינון מגל היה קשה לזהות  וגם טל פרידמן לא היה קל.

אבל האם התרנגול מדובר בפיצוח קל מאוד? צחי הלוי הוצף במאות הודעות שנשאל 
האם הוא התרנגול, הוא כמובן לא יכול לאשר אלה שעד כה הוא גם לא הגיב 
מה שבעצם גרם לחשד להיות גדול, עכשיו הוא מגיב לכך ,ביממה האחרונה הוא
התייצב לצילומים לרשת הבגדים גולף ושיתף בתחושות שלו שכולם טוענים שהוא
התרנגול, הוא הגיב לאתר מעריב וענה על השאלה שכולם מסתקרנים:
"הייתי מאד שמח להיות התרנגול בזמר במסכה, אבל אם הייתי עושה את זה,
הוא המשיך וענה: "הייתי בוחר בחיה אחרת גורילה, ואני די מבקש מהתוכנית שיזמינו
אותי לעונה הבאה אני אשמח להשתתף בה".
אחרי השיתוף מצד צחי הלוי רבים מהצופים החלו לשנות את דעתם וחושבים
שבמהלך הראיון הוא היה נראה כה בטוח בעצמו ונראה אמין!
האם צחי הלוי הוא התרנגול או שמדובר במפורסם אחר?!
הראיון ששינה את הדעה של הצופים והחשיפה האמיתית!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה