יום שישי, 16 באוקטובר 2020

בדרך להתחתן שוב?! דנית גרינברג חושבת על ילדים בקרוב עם בן זוגה: "אני כבר רואה איזה אבא מהמם הוא!"

דנית גרינברג שרק לפני קצת יותר משנה התגרשה החלה בחיים
חדשים ומפתיעים במיוחד,אחרי שניסתה קשרים אחרי הגירושים
מאליאב,קשרים שלא צלחו, היא מצאה את האחד? בראיון מפתיע
היא חושפת פרטים על בן זוגה ומראה שזה מאוד רציני! דנית
אפילו חשפה בימים האחרונים תמונה משותפת שלהם ביחד.



אז אמנם הם עדיין לא משתפים בתמונות זוגיות שרואים את הפנים שלו
אבל דנית כבר לא מסתירה את הזוגיות החדשה ,במהלך השנה שהייתה בכמה
קשרים דנית כל הזמן הכחישה ולא שיתפה שהיא בזוגיות עכשיו נראה שזה
שונה לחלוטין,בראיון לאתר מאקו סלבס במהלך אירוע השקה היא משתפת על
ההכרות: "הכרנו לפני קצת יותר מחודשיים דרך חברים משותפים. היה פה שידוך,
זה לא שהוא התחיל איתי באינסטגרם וזרמתי."
מתברר שבן זוגה שחר גוטנברג בן ה 33 גם הוא גרוש אלה שהוא כבר אבא.
"יש לו ילדה מקסימה. באמת. אני אוהבת ילדים בלי קשר. בעיני זה יתרון, אני כבר
רואה איזה אבא הוא והוא מהמם".דנית משתפת על הקשר הקרוב שיש לה
עם הילדה: "הם במשמורת משותפת. לראות את הדבר הזה זה מחמם לי את הלב. 
זה באמת יתרון מאוד גדול."
דנית משתפת על הקשר שהוסתר עד כה ונראה שמבחינתה לא נראה שמפריעה
לה שיתעדו אותם ביחד: "אם לא יהיה סגר מטורף אז אני מניחה שאנחנו
נצא יותר למקומות יחד".
כרגע לפחות לפי ההנחיות החדשות לא נראה אותם יושבים ביחד בבית קפה,
דנית מפתיעה בראיון שהיא נראית לגמרי מאוהבת ושמחה!
חושפת לראשונה את בן זוגה וגם את בתו מהנישואים הקודמים!
ומשתפת האם היא מתכננת חתונה כבר בקרוב?? ובהמשך ילדים?!
דנית גרינברג מפתיעה ובגדול!!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה