יום שלישי, 3 בנובמבר 2020

תקוה גדעון נגד הפקת הפסטיגל: "אין ילדים חומים בפסטיגל!" בהפקה הגיבו והפתיעו?!

תקוה גדעון שזכתה בעונה האחרונה של האח הגדול, נכנסה
לתוך הבית כדי להוביל את האתיפיום וכדי לעמוד ביחד עם כל העדה
שלה ולהציף את נושא האפליה והגזענות שישנה בחברה הישראלית,
כבר בתוך הבית הנושא עלה מספר פעמים, אלה תקוה החלה להציף יותר
את הנושא בעיקר ברשתות החברתיות.




כל התייחסות של תקוה לנושא האתיופים גורם לתגובות רבות והתייחסות מצד 
אתרי הבידור, בימים הקרובים צפוים לנתחיל הפסטיגל, בשונה משנים קודמות 
בעקבות נגיף הקורונה ובכך שאין הופעות בהפקה נאלצו לשנות הכל ולהרים
מופע ענק שישודר על המסך במשך 40 יום!
חגיגת הפסטיגל ידועה כבר שנים וגם בשנה הזאת בהפקה לא ויתרו על מופע גדול.

כבר עתה יש הרבה תגובות למופע אלה שתקוה שמה לב למשהו ששוב הצליח לעורר
שיח וזה על כך שאין ילד אתיופי שמשתתף בהופעה הגדולה היא העלתה פוסט
והתייחסה לנושא: "קים אחיינית שלי, בת 5.5, אמרה שהיא גם הייתה רוצה להיות בפסטיגל.
חייכתי אליה ואמרתי לה 'גם את תהיי'."
תקוה ממשיכה לתאר: "התשובה שלה השאירה אותי ללא מילים. 'אני לא יכולה, אין ילדים
חומים בפסטיגל'. " היא המשיכה: "ילדה בת 5.5 גרמה לי לתהות עם עצמי איך זה הגיוני
שבפסטיגל שמביא מגוון של אמנים לא מצאו לנכון להביא ילדים מכל קשת האוכלוסייה".
תקוה מסבירה שהיא לא רוצה לעורר סערה אלה רק להעביר מסר חשוב: "אני לרגע לא באה
וצועקת 'גזענות'. נהפוכו. רק רוצה שגם אחיינית שלי או כל ילד 'חום' אחר יכול להמשיך
לחלום שגם לו יש מקום".
בהפקת הפסטיגל קראו את הפוסט ובמקביל קיבלו כבר עשרות תגובות והודעות
בנושא! האם ברגע האחרון יחליטו לממש את חלומה של האחיינית של תקוה?!
איך הגיבו בהפקת הפסטיגל לסערה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה