יום שבת, 21 בנובמבר 2020

שי ושני מהמירוץ למיליון בחזית מול יעל: "עשתה עליי סיבוב! חרם על יעל ויוסיאל? שקר!" ואיך הגיבו על שמועות על קשר אינטימי בניהם?!

שי ושני מהמירוץ למיליון שכבר זכו בעבר בריאליטי ומקווים
לנצח שוב ,קיבלו ראיון מקיף וראשון מאז תחילת העונה,הצמד
שהפך לאחד האהובים במהלך העונות במיוחד בתור זוג שלא
נשבר ולא מרים ידיים באף שלב כולל פציעה קשה של שני, הצמד
לא הרים ידיים ,האם גם העונה הם יהיו המנצחים של העונה?!




הצמד האהוב התראיין לראשונה ביחד וחשפו את כל מה שקרה מאחורי
הקלעים של הצילומים וגם על התגובות שהם מקבלים בראיון לישראל היום,
שני מסבירה את הפרק על כך שהיה נראה שעשתה חרם על יעל: "להגיד שאני עשיתי
חרם על יעל זה שקר. זה לא היה ולא נברא".
על כך שהחלה לבכות בלייב לפני חודש אחרי התגובות הקשות שקיבלה ענתה:
אני חיה דרך הסטורי באינסטגרם, וגם הילדים שלי לא שמים לב למצלמה. כשבכיתי,
לא חשבתי על איך זה ייראה".


על ההרגשה האם היא חושבת שיעל עשתה עליה סיבוב ענתה: "עשתה עלי סיבוב לגמרי.
סיבוב שאין כמותו, והוא על הראש שלי".אם חשבתם שכרגע הם בנתק זה לא בדיוק המצב,
מאז הם דיברו ופתחו את הכל אבל הראיון של שי ושני שוב עורר דיונים ברשת אחרי 
הדברים החריפים של שני.
המירוץ עצמו היה להם קשה מאוד ועכשיו שני חושפת את הימים הלא פשוטים אחרי
הפציעה והקרבה לשי: "חבשו לי את הרגל, ואיכשהו סחבתי את עצמי. להיפצע במירוץ זה קשוח.
אתה רוצה לצאת כל בוקר בטרפת, ופה לא יכולתי לזוז." שני המשיכה לתאר: " שי היה קושר
לי את הנעליים, וכל חצי שעה עצרנו לשים קרח על הרגל. כל כמה שעות הוא היה בודק אותי".
אלה שהשמועה הסעירה את כולם היא איך יכול להיות שהם ביחד באותו חדר חודש
וחצי ולא קורה בניהם כלום והשמועות על אינטימיות בניהם: שני רמזה: "במירוץ אתה כל כך עייף,
שאין לך שום קשר לסקס*. יורדת לך כל המ*יניות. שי, למשל, לא החליף תחתונים חודש."
ואיך שי הפתיע בתגובה לשמועות על הקשר בניהם?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה