יום שבת, 7 בנובמבר 2020

ניקול ראידמן נגד חיים אתגר וג'ניפר סנוקל: "נפגעתי! מה לא עושים בשביל רייטינג?!"

התחקיר על ג'ניפר סנוקל ממשיך לעורר דיונים רבים ברחבי
הרשת, צופים רבים הופתעו לגלות על כך במצבה הכלכלי של סנוקל
הדרדר כל כך ובהמשך גם ההחלטה לעזוב את הילדים לתקופה לא הוסיפה,
במהלך התחקיר התייחסה סנוקל על כך שהיא ביקשה עזרה ממי שהייתה חברתה
ניקול ראידמן אלה שהיא לא ענתה לה, ניקול ראתה את המשדר והיה לה הרבה מה להגיב!




ג'ניפר סנוקל הייתה כוכבת הדוקו ריאליטי מעושרות והפכה לכוכבת גדולה, מדורי
הבידור עקבו אחר חייה באופן שוטף אלה שיום אחד לפני שלוש שנים היא השאירה הכל
בישראל ועזבה, ביממה האחרונה עלה התחקיר שהכין חיים אתגר במהלך אותו תחקיר 
שיתפה ג'ניפר סנוקל את מה שקרה במהלך כל חייה ועל כך שהגיעה למצב של פשיטת
רגיל, הסיפור הקשה קיבל תגובות רבות ,ג'ניפר סנוקל קיבלה הרבה חיזוקים.

במהלך אותו תחקיר סנוקל שיתפה שהיא פנתה לחברתה ניקול ראידמן: "היינו חברות",
סיפרהסנוקל: "שלחתי לה סמס מאוד ארוך בו כתבתי 'אין לי כסף, אני לא יודעת מה לעשות.
אני רוצה לדבר איתך' ופשוט סיפרתי לה הכל. היא לא ענתה, היא חסמה אותי. נפגעתי מזה."
ראידמן התקשתה לשמוע את זה והחלה להגיב ואמרה את כל מה שהיה לה על ג'ניפר:
"אני פשוט מזועזעת עד עומק ליבי. איך אפשר להגיד דברים על מישהו שאין לך בכלל קשר
עם הבן אדם, ולהאשים אותו בבעיות חיים שלך?" בהמשך הוסיפה: "על גברת ג'ניפר לא
שמעתי שנים",ניקול המשיכה :"ההשקה של התוכנית זאת הייתה הפעם האחרונה
שראיתי אותה בחיי."
ניקול לא הסתפקה בזה והחליטה לפתוח בחזית גם מול חיים אתגר מי שערך את התחקיר:
"מה לא עושים בשביל רייטינג?" בהמשך כתבה: "פייר...נפגעתי".
בסטורי אחר כתבה: "העיקר רייטינג, חברות? פגיעה בשם הטוב של בן אדם? למי אכפת?
חוקי הפריים טיים. חיים אתגר, אני חיה על ערכים של אחרים."
ג'ניפר שקראה את התגובות וגם את הדברים הקשים של ניקול החליטה
לחשוף את הסיפור האמיתי ואת הדרמה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה