יום שישי, 12 בפברואר 2021

עבר את הגבול?! רמי ורד מקלל את יהודה מול לינור: "הוא זבל, הוא אשפה, הוא חר*א, הוא מסוג האנשים שאני דורס!" ממה הזהיר את לינור?

אם היה נראה שהבית יחסית במצב רגוע והריב המסעיר היחידי
והרציני בימים האחרונים היה בין יהודה לג'וזי נראה שאנחנו בדרך
לעימות גדול הרבה יותר כזה שיכול להוביל לעזיבה של דייר אחד לפחות,
רמי ורד לא חוסך במילים קשות על יהודה והאיום המרומז: "יעשה הכל 
בשביל להוציא אותו מהבית".




במהלך כל העונה יהודה יצחקוב ורמי ורד לא מסתדרים, כל כמה ימים יש בניהם ריב 
שמרים את כל הבית, למרות ניסיונות של סולחה זה לא ממש עובד, יהודה שלא מצליח 
לעצור  את הצעקות והריבים שלו הצליח אפילו לאכזב את אלמוג שהייתה בטוחה שאיתו
הוא יפסיק להתנהג בצורה הזאת, אלה שזה לא מצליח, נראה שבכלל מפריע לרמי 
משהו אחר ביהודה.

מה שיותר מעצבן את רמי זה בעיקר ההתקרבות בין יהודה ללינור, כבר כמה ימים שלינור 
חושבת על לסלוח ליהודה על התנהגותו , בימים האחרונים הם החלו לשוחח הרבה להתקרב,
היום בבוקר יהודה הרים את לינור על הידיים כדי שתתעוור ולא תקבל פסילה.
מי שלא רואה בצורה חיובית את ההתקרבות הוא רמי ורד שמבהיר ללינור ויוצא 
על הדרך נגד יהודה: "אני ידליק אותו ככה שהוא עוד פעם ישתולל כמו משוגע " ורד הוסיף:
"ויגיד את כל הז*ן והחר*א שיוצא לו מהפה".
רמי המשיך לתקוף את יהודה::"הוא זב*ל, הוא אשפה, הוא חר*א, הוא מסוג האנשים
שאני דורס!".
אלה מתברר שזה לא הסוף למרות שבהפקה צינזרו חלק מהשיחה כדעי להימנע מקללות
בשידור חי, רמי לקראת סוף השיחה פנה ישירות ללינור שהייתה בהלם ואמר לה 
במפורש: "אם הוא חבר שלך את לא חברה שלי. אני אומר לך דוגרי".
איך הגיבה לינור שהייתה מופתעת?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה