יום שישי, 9 באפריל 2021

רמי ורד מגיב לראשונה לקשר שנותק עם לינור מהאח הגדול: "קשר של אבא ובת זה לא!" מה גרם לו לשנות את הדעה?!

אחרי שתיקה ארוכה מצד רמי ורד אחרי גמר האח הגדול,
רמי מתחיל להגיב למה שקרה בתוך הבית ומבהיר כמה נקודות
שעד כה לא היו ברורות,אחרי שלינור הגדירה את החברות 
עם רמי הכי טובה שהייתה אי פעם באח הגדול, לינור הבינה 
מהר מאוד אחרי האח הגדול שהקשר בניהם נגמר!





אם רבים חשבו שהקשר הטוב בין רמי ולינור ימשך עוד הרבה אחרי
האח הגדול,מתברר שזה לא קרה, רמי החליט לנתק את הקשר ולהתרחק,
אם עד כה אף אחד לא באמת הבינן מה גרם לנתק ,רמי עכשיו מעלה
פוסט ובו מבהיר את מה שגרם להחלטתו: :"נכנסתי לשם בזוגיות, הכרתי את לינור,
כשיצאתי וראיתי כמה פרקים הבנתי למה חברה שלי החליטה להפרד ממני, 
אם היה הפוך גם אני הייתי נפרד ממנה."



בהמשך רמי מוסיף: :"נכון שלא היו יחסים גופניים ושלא התאהבתי אבל קשר
של אבא ובת זה לא אלא אם כן מדובר באוגרים."
רמי המשיך וציין: מאז התוכנית לא הייתי בקשר עם לינור מעבר לכמה סמסים כי ברור
לי שמה שהיה בנינו חרג מידידות…: "
בסוף רמי ציין" "חברה שלי לא חזרה אליי, אנחנו מנסים לשקם את הקשר. 
נדפקתי ומגיע לי".
אלה שזה לא מדויק,רמי נראה במסעדה של אורן אסידו עם בת זוגתו וגם נראה 
בבילוי משותף יחד איתה, הקשר בניהם לפי כמה דיווחים נבנה מחדש ולא 
נגמר בכלל.
לינור שהופתעה מהתגובה של רמי ורד!!
איך הגיבה לינור לטענה של רמי שהקשר בניהם לא היה של אבא ובת?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה