יום שישי, 16 באפריל 2021

הלם!! בזוגיות? אביבית בר זוהר בקשר מפתיע עם כוכב ריאליטי! לא תאמינו מי זה?

לזה אף אחד לא ציפה אבל בשקט בשקט, אביבית בר זוהר
בתחילתו של קשר מפתיע במיוחד עם יוצא ריאליטי שרבים
מכירים וזה תפס הרבה אנשים לא מוכנים.
אביבית שמאוד רוצה זוגיות ואהבה כבר הרבה זמן שהיא מחפשת
את האחד הצליחה למצוא אותו?!




אביבית בר זוהר שדיברה לא פעם על החשיבות בחייה למצוא זוגיות,
דיברה גם על הדברים החשובים שהיא מחפשת בגבר, בעבר ניהלה
כמה קשרים ארוכים ,היה דיבור על חתונה אלה שזה לא קרה,
בתקופה האחרונה אביבית לא משתפת בקשרים שהיא מנהלת ולא
חושפת אם היא בזוגיות.

אלה עכשיו מתברר שהרחק מהמצלמות אביבית החלה בקשר מפתיע
עם משתתף עבר בריאליטי, לזה אף אחד לא ציפה, ההכרות בניהם
היה במסיבה בתקופה האחרונה,הם החלו להתקרב מאוד ואפילו
אותו משתתף ריאליטי העלה סטורי משותף של שניהם ביחד,
אלה שזה לא מסתכם רק בזה.
מתברר שכמה דיווחים שעלו ברשת חשפו שאביבית נצפתה ביחד עם
אותו בחור במסעדה בתל אביב ובנוסף הם נראו ביחד בבית מלון קארון פלזה
שלפי הדיווחים שכתבו במעריב אביבית גרה שם בתקופה האחרונה.
כרגע לפחות אביבית לא מגיבה לאותם דיווחים על הקשר שמוסתר
מכולם כאשר מה שרבים הופתעו הוא הגבר שאיתו אביבית
יוצאת לאחרונה!!
לא תאמינו מי יוצא הריאליטי שאביבית יוצאת איתו?!
.



ערן אמרג'י כוכב
"אהבה חדשה" של
רשת 13!

3 תגובות:

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  3. הייתי כל כך מדוכא כשאהובתי עזבה אותי בשביל בחור אחר אחרי שיצאנו חמש שנים, ניסיתי להתחנן שהיא תחזור אליי, היא סירבה ואמרה שאין לה יותר רגשות אליי. אחרי כל האהבה שחלקנו בעבר, לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיה, כי האהבה שלי אליה לא יסולא בפז למסחר מכל סיבה שהיא, יום אחד כשגלשתי באינטרנט ראיתי תגובה על כך שיש לו את הכוח לחזור למאהב לשעבר והחלטתי לנסות לשכנע את עצמי על ידי יצירת קשר איתו ומיד עשיתי הוא ענה והסברתי מה עובר עליו והוא אמר שבחור אחר השתמש בה בכישוף וודו ובגלל זה היא עזבה אותי בגללו למרות הדאגה שלי אליה וההבטחה שהוא יעזור לי להחזיר את המאהב שלי, וזה גם יעזור לי להטיל עליו כישוף כדי שלא יוכל להכות אותי בחזרה בעתיד, תוך פחות משלושה ימים נורה גבר על ידי גברים אלמונים בפלורידה ותוך 48 שעות החברה שלי הייתה בבית שלי וחיכתה שאחזור מהעבודה, וכשחזרתי, היא התחילה להתחנן ואמרה שהיא מצטערת שהיא מעולם לא ידעה מה פגע בה. תודה לך ד"ר אפטה על עזרתך. צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552)

    השבמחק