יום שישי, 16 ביולי 2021

יהודית ושימי תבורי בחזית מול בן אל: "הוא משקר! מתבכיין כל פעם מחדש!" על סטטיק: "סכסכן! גרם לסכסוך בין בן אל לאורטל"

חשבתם שהייתה סולחה?! שימי תבורי ובנו בן אל שוב
במסלול התנגשות, אחרי שהיה נראה שאכן הסולחה תתממש
ויחזרו להיות משפחה מאוחדת, נראה שהחלום רק מתרחק ואחרי
מה ששיתף בן אל על כך שהוא מאוכזב מאביו, שימי ויהודית תבורי
יצאו נגד בן אל וגם סטטיק בצינור!




הכל התחיל בסטורי ששיתף בן אל תבורי כאשר הוא כתב בין היתר:
"אני לא ניתקתי איתו קשר, אצלי זה מגיע מהצד שלו.. אני אמרתי ואומר בכל 
ראיון שאני נורא אשמח לשבת איתו ולהשלים איתו את השנים שעברו, 
יש לי המון מה לספר לו."
אלה נראה שיהודית ושימי לא אהבו את מה שכתב בן אל ובראיון מיוחד 
בצינור הם הגיבו וגרמו לסערת ענק!

שימי תבורי הגיב וטען: :"לא טוב שבן אל מתבכיין כל פעם מחדש, היה לנו שקט קצת 
והתחיל להתבכיין ואמר שאני זה שלא רוצה להיפגש איתו." הוא הוסיף: "אני זה שכן 
צלצלתי אליו כמה פעמים בטלפון ומאז הוא לא חזר אלי יותר.".
שימי טען והוסיף: "כתבתי לו איזה 10 פעמים ואמר לי אני עוד מעט אשוב אליך, 
לפעמים לא חוזר בכלל." הוא הוסיף: "והבכיינות הזאת, מי שסובל זאת יהודית ואני 
באתי להגן עליה שכולם כותבים לה דברים איומים כאילו שהיא אשמה!".
שימי כבר החל להתרגז והוסיף: "הוא משקר, משקר בקטע הזה כי אני זה שכל 
הזמן כותב לו והוא לא עונה לי!".
יהודית החליטה להגיב גם היא וטענה: "די מה ההצהרה הזאת, מה פתאום אחרי שלוש 
וחצי שנים אתה יוצא בכזאת הצהרה מביכה ובכיינית כדי לקבל רגשי?".
לאחר מכן הפתיעה יהודית את כולם ותקפה את סטטיק: "אני חושבת שסטטיק עומד 
מאחורי כזה, זה סכסכן נאמבר וואן. הוא זה שגם סכסך בינו לבין אורטל 
ולדעתי יש לו משקל גבוהה מאוד.".
הראיון גרם לסערת ענק ותגובות מכל עבר!!
איך הגיב בן אל לראיון?! סטטיק מגיב בזעם?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה