יום רביעי, 21 ביולי 2021

יחזרו להיות חברים טובים?! רמי ורד בהצהרה מפתיעה על לינור: "מחבב אותה ואוהב אותה!

הנתק בין רמי ורד ולינור סביניק מהאח הגדול ממשיך
לעורר תגובות רבות ברחבי הרשת, למרות שחלף זמן רב מהגמר,
רבים ממשיכים לעסוק בחברות הקרובה שנוצרה בתוך בית
האח הגדול והסתיימה עוד במשדר הגמר,אז רמי החליט להתרחק
מלינור ולנתק איתה כל קשר.




בימים האחרונים הנתק בניהם שוב עלה לכותרות כאשר לינור שיתפה
שהיא הגיעה להופעתו מבלי שידע ולא התרשמה לטובה מההופעה כאשר
רמזה שהיא לא הרגישה שזה רמי ורד מופיע אלה בת זוגתו.
דבריה גרמו לסערה גדולה כאשר רמי ורד משתדל לא להביע את דעתו,
אלה עכשיו מתברר שכמה ימים לפני אותו ראיון של לינור, רמי אמר
דברים אחרים על לינור!

רמי ורד התראיין לפני כמה ימים לתחנת הרדיו 103 fm ודיבר בין היתר
על מה שקרה בתוך בית האח הגדול כאשר הוא מפנה אצבע מאשימה כנגד ההפקה
על איך שהצופים ראו אותו: "יצאת קצת אלים, קצת שובניסט, קצת בלאגניסט,
קצת מאוהב בבחורה צעירה" ,
ורד המשיך לתקוף את ההפקה וטען: "אני לא הייתי מודע לרמת הסילוף ורמת המגמתיות.
זאת אומרת הם בונים סיפור והם יערכו את זה ככה שזה יתאים לסיפור".
רמי המשיך וטען: "כשאני יצאתי אני באמת לא האמנתי. ואני הייתי בהלם ממה הם בחרו
לשדר ואיך הם בחרו לשדר. הייתי בהלם מאפס מוסריות בהחלטות שלהם",
רמי משתף לראשונה את הטראומה שעבר: כשיצאתי מהאח הייתי קצת בפוסט טראומה כי
באמת הטראומה הייתה יותר ביציאה מלהיות שמה".בהמשך הוא הגיב למה שקרה עם לינור
והפתיע בחלק מתשובתו: "לא, לא היה רומן.
היינו חברים מאוד טובים, מאוד התקרבנו, אני מאוד.. מאוד אוהב אותה, מאוד מחבב אותה".
למרות האופטימיות האם רמי מתכוון לחדש את הקשר עם לינור?!
ואיך לינור הגיבה לראיון של רמי?!
צפו בתגובה המפתיעה! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



רמי טען:"אנחנו לא
בקשר היום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה