יום רביעי, 4 באוגוסט 2021

הבלאגן ממשיך!! אורן חזן בעימות נוסף מול מירי כהן: "עושה עלי ספין בשקל וחצי!!"

ימים לא רגועים עוברים על דיירי האח הגדול,
כאשר הריב המרכזי הוא בין אורן חזן למירי כהן
שלא מפסיקים לריב ולהתווכח ובשעות האחרונות
הטונים עלו והדיירים לפחות רובם עומדים לצד מירי
לפחות כרגע זה לא קרוב לסיום!




הפיצוץ החל עוד בתחילת המשימה בתחילת השבוע אז הדיירים
היו צריכים להרכיב את רשימת ההדחה ( הלא אמיתית והם לא ידעו על
כך) ,המשימה הייתה של דנית שנכנסה לאח הגדול.
במהלך אותה העמדה להדחה החל ויכוח בין אורן חזן ומירי לוי, במהלך
אותו לילה גם לפי כמה דיווחים מירי לא חשה בטוב וטופלה בתוך הבית.

אחרי אותו ריב סוער שחלקו לא שודר בערוץ 26, מירי מתארת בשיחה
בחצר את מה שהתרחש ומה אמר עליה אורן חזן: אוי ואבוי איזה חוסר כבוד, 
חוסר ערכים, חוסר עקרונות, על מה? אני פגעתי בו? אני לא פגעתי באנשים."
מירי ממשיכה לתאר: "אני אומרת מה שיש לי להגיד על סיטואציה שקרתה. 
אתה לא תבטל את הרגשות שלי!".
מירי ממשיכה לצאת נגד אורן:"אתה לא תגיד צביעות אם לא כתבתי שם! 
כן אדון אורן חזן, יש אנשים שקשה להם לכתוב שמות של אנשים בלי 
שיהיה להם ברגש."
היא ממשיכה: "ה - 150 על 100 לחץ דם לא היה לי כשאלין הייתה 
בתאונת דרכים את יודעת את זה?"
לאח מכן מירי נשברת ואומרת: "הוא אמר לי שאני שקל וחצי".
מירי לא נרגעת ולוקחת קשה את הריבים בתוך הבית ולא מפסיקה
לבכות! איך הגיב חזן לסערה?! מתנצל?
.ה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה