יום חמישי, 21 באוקטובר 2021

מפתיע! אילנית לוי בעקיצה לגרוש אייל גולן?! מה בדיוק חשפה על בעלה אלירז?

אילנית לוי בוידוי מפתיע חושפת את דעתה על בעלה
אלירז שדה ובעיקיפין מה שנראה כמו עקיצה שקשורה
לאייל גולן, מה בדיוק אמרה אילנית שעורר תגובות
רבות?! הדרמה מהשעות האחרונות נחשפת!
אייל גולן התאכזב?!




בימים האחרונים נחשף קטע מתוכנית הבישולים מטבח מנצח
בקשת בו משתתפת אילנית לוי ביחד עם אח שלה, בקטע שעלה שנועד
לקדם את הריאליטי החדש אילנית מדברת על בעלה אלירז, תחילה
אילנית מדברת על הבישול ואמרה:"במבט שני או שלישי", עוד הוסיפה:
"לא התחלתי לבשל כי בא לי וכי מתאים לי ובבית אמא שלי לא שמה לי סינר
ולא עמדתי על שום דרגש ולא בישלתי עם אמא שלי שום דבר".


אילנית שיתפה שהחלה לבשל אחרי שהפכה להיות אמא ומהצורך לבשל
אוכל לילדים, היא משתפת: "ליאם ואלין נולדו והייתי צריכה
ללמוד ואז התחלתי להתקשר אליו (אחיה אשר) קצת."
לוי המשיכה לשתף ובמה שנראה כמו עקיצה על אייל גולן אמרה מול 
המצלמות:"המון שנים חייתי עם הילדים שלי לבד. עד שאלירז הגיע לחיי 
לא היה גבר בחיים שלי,
ומצאתי בו את הדמות הגברית הזאת שאני רוצה לילד שלי".
הדברים שאמרה גררו תגובות רבות וגם ביקורת של מעריצים רבים שהתאכזבו
מדבריה ועל הצורה שבו נאמרו הדברים!!
אייל גולן נפגע?! החליט להגיב ולעקוץ בחזרה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה