יום שלישי, 16 בנובמבר 2021

אלה אייבנדר משתפת את הטראומה מסט הצילומים: "עמדתי חצי עי*רומה, בוכה ואנשים צחקו ממני בכיתי בלי סוף"

לפני מספר ימים נחשף שאלה אייבנדר עזבה את 
סט הצילומים שתוכנן ונקבע מראש בזעם אחרי
שלא אהבה את התוצאות שראתה מהצילומים,בהמשך הגיעו
הטענות שאלה הייתה עצבנית ולא סבלנית לצוות, עכשיו
אלה החליטה לחשוף את מה שבאמת קרה שם!




ככה עוד לא שמענו את אלה אייבנדר שהחליטה לחשוף מה באמת 
קרה על סט הצילומים,תזכורת קלה, אלה הוזמנה ליום צילומים
ביחד עם שורדות נוספות למגזין "את" ,אלה לא אהבה את התוצאות
של הצילום לפי הדיווחים ונטשה בזעם את הסט, עכשיו כאמור
אלה חושפת את מה שקרה: "לכל אישה יש ימים שהיא לא מרגישה נוח 
עם עצמה ולא מרוצה מאיך שהיא נראית. זה קרה לי בדיוק לפני הצילומים, 
גם עליתי במשקל, וגם הייתי לפני מ*חזור עם נפיחות בבטן ובפנים."

אלה ממשיכה לשתף במה שקרה: יום לפני ביקשתי לא לבוא כי הרגשתי נפוחה 
אמרו שלא ניתן לבטל אבל הבטיחו שלא אצטלם עם הלבשה תחתונה",היא הוסיפה:
"באתי לצילומים עם כאבי בטן ונפיחות וראיתי שהבגדים הם הלבשה ת*חתונה, 
בגד גוף או טופים קצרים. יצאה לי הבטן מכל מקום אפשרי",אלה משתפת בסערה: 
 "אני עומדת חצי ער*ומה, כמעט בוכה ואנשים פשוט צוחקים ממני. אמרו לי אם את 
לא רוצה להצטלם עם בגד גוף את יכולה ללכת הביתה', ואני הלכתי."
אלה המשיכה לשתף בכאב: "בכיתי בלי סוף, מהתחלה אמרתי שאני לא מתאימה 
לכתבה הזאת, עליתי במשקל והכתבה הייתה לדימוי גוף של אישה, אם אני 
אצטלם זה יהיה שקר לקהל שלי."
אלה קיבלה מאות תגובות רובן המכריע מפרגנות ותומכות על מה שכתבה!
ואיך הגיבו מטעם סט הצילומים?! מודים או מכחישים?!
הדרמה ממשיכה להסתבך!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה