יום שבת, 20 בנובמבר 2021

עינת מחתונמי רומזת בראיון האם היא ולירון ביחד היום?! חושפת את מחלתה!

רגע לפני שנגלה מי אמר כן ומי אמר לא בסיום 
התהליך בחתונה ממבט ראשון,עינת בן משה התייצבה
לראיון מפתיע אצל גלית ואילנית ושיתפה בתהליך
שעברה בחתונמי עם עצמה מול לירון וגם מול המומחים,
במהלך הראיון עינת משתפת בפרטים אישיים!




אחד הרגעים הפחות נעימיחם שעברו על עינת בחתונמי היה בסיטואציה
החברתית במהלך סוף שבוע הזוגות: "והתחושה הזו שאף אחד במעגל
לא רואה אותי, דואג לי וזורק את החוט רק בשביל שלא אגיע לרגע המביך הזה,"
היא המשיכה: " נגעה לי במקום שאני מאוד מכירה. זה החזיר אותי לסביבות
חברתיות שבהן לא הרגשתי שרואים אותי ומושיטים לי יד".

בהמשך שיתפה לגבי הגבר האידאלי עבורה: "לי אף פעם לא הייתה רשימת
מכולת. כשהגעתי לא ידעתי מה אני רוצה",היא הוסיפה: "יש לנו מקום של
התאמה של איפה אנחנו בחיים ומה אנחנו רוצים ".
אלא מה שהפתיע רבים בראיון היא ההחלטה לשתף על המגרנות שהיא
חווה ועל הקושי בזוגיות: "יש לי מיגרנות מגיל 14 ואנשים מסביבי לא כל כך
מבינים את זה. זה מקום שאני מרגישה שאני מעיקה על הבן זוג שלי."
היא הוסיפה: "כשאתה מתחיל לגור עם מישהו, אתה לא יכול להחביא את זה יותר."
עינת שיתפה: "כדי להכניס מישהו לחיים שלי אני צריכה שהוא יקבל אותי ואני אותו".
למרות הקשיים על המסך נראה שעינת ולירון מתאימים מאוד ומרוצים
מהזוגיות שלהם על המסך, אבל הקשר בניהם חזק גם היום?
האם הם ביחד גם היום שנה אחרי שנגמרו הצילומים?!
הרמז המטורף שנתנה עינת!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה