יום חמישי, 23 בדצמבר 2021

הנתק מחריף! קובי מאור בחזית מול ג'קי מהישרדות: "בריונות ואגרסיביות בלתי פוסקת!"

למרות שהצילומים נערכו לפני יותר מחצי שנה, השורדים
זוכרים היטב מה שקרה על האי ונראה שמה שהם רואים
את המסך הפעם בזוית שונה גורמת להם לעורר את הכל
מחדש, אחרי הדברים שאמרה ג'קי על קובי בפרק האחרון,
קובי מחליט לפתוח הכל על ג'קי!




השורדת ג'קי אזולאי שחגגה לבנה את אירוע בר המצווה השבוע,
חגגה לצד חברים רבים מהאי,אלא שמי שהיה יחד איתה ועוד בברית 
החליט לא להגיע מדובר בקובי מאור, על המסך רואים את היחסים
המורכבים בברית, אחרי הפיצוץ שהיה להם על האי, קובי החליט
לחשוף את דעתו על ג'קי ועורר סערה!

קובי משתף: "מה חשבת לעצמך יא קובי? זאת שאלה שעוברת לי בראש לא מעט
מודה. בכל פרק שאני נתקל בבריונות מהסוג הזה של ג'קי אזולאי".
הוא ממשיך: "מצאתי את עצמי נלחם ברעשי רקע הזויים, באגרסיביות הבלתי פוסקת.
מבטיח לכם שמה שראיתם זה עוד כלום. זה לעשות איתה חסד. "
קובי מתייחס גם לצופים: "כמות ההודעות שאתם מציפים אותי וצועקים לי ברחוב:
'איך לא ענית לה?', 'למה שתקת לה?', 'מי היא בכלל?', מעידות על חווית הצפייה שלכם הצופים."
הוא המשיך:"אתם צודקים. שתקתי. שתקתי מול שפה קשה, בוטה, משפילה, דורסנית,
חסרת רסן. זו בפירוש התנהגות מרושעת לבני אדם, שחורגת את חוקי הטבע האנושי הבסיסי."
קובי המשיך לתקוף: "מה היא לא אמרה עליי - זגזגן, פחדן, חסר עמוד שדרה.
ג'קי שומעת? רק דבר אחד לא הבנתי, אחרי שאמרת שאני משבית שמחות,
מוריד לך את החיוך מהפנים ואפילו הגבה שלי שנואה עלייך, למה הזמנת
אותי לבר מצווה של בנך?! הלם".
הרשת סוערת!! המגיבים בחלקם לצד קובי וטוענים שהוא צודק אלא
רבים גם לצד ג'קי טוענים שזה רק משחק!
ואיך ג'קי הגיבה לחזית מצד קובי?!
.



"איש מקסים! התנהלותו
במשחק לא הייתה משהו!
כואב לי לראות שנפגע!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה