יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

מגי אזרזר חושפת: כך הגיב קותי סבג ששמע שהוא עומד להיות אבא בקרוב?!

מגי אזרזר שלפני שבועיים החליטה לשתף את כולם
שהיא בהריון ראשון,מתחילה לשתף בתהליך שעברה,
מדברת על ההריון על מה שהיא חווה וכמובן איך הגיב
קותי לכך ששמע שמגי בהריון, אחרי המתנה וציפייה!
מגי בראיון ראשון אחרי שנכנסה להריון!





מגי התראיינה לחדשות הבוקר אצל ניב רסקין ודיברה על ההיריון הראשון
והמרגש: "זה גדול עליי בתחושה וגדול עליי בהרגשה", מגי שחיכתה וציפתה
להכנס להריון לא שיתפה בתהליך עצמו שעברה אבל כן משתפת בהריון
עצמו,כאש נשאלה איך הייתה ההסתרה בחלק הראשון של ההריון ענתה:
"בחודשים הראשונים של ההיריון הייתי חולה בקורונה בבית וזה היה סיוט חיי.
לא הרגשתי טוב מזה, הייתי בחרדה. "

היא המשיכה לשתף: הייתי בטוחה שיש לי סיפור מעניין על ההיריון שלי,
ואז אני קולטת שכולם היו בהריון וכולם יהיו בהריון.."
מגי שממשיכה לעבוד ולעסוק במה שהיא אוהבת נשאלה על כך וענתה:
"אני עדיין בתיאטרון, תהיה לי מחליפה בהמשך. אני הולכת לצלם
סדרה וממשיכה לעבוד -וזה הפתרון..."
מגי המשיכה: "יותר טוב מלשבת בבית. מרגע שאת בהריון, בגלל שאת סופרת שבועות,
הכל עובר נורא לאט, וכשעובדים זה יותר טוב".
מגי שבהריון עם תאומים צפויה לקחת הפסקה ארוכה לפני הלידה לפי ההריון
ההתרגשות אצלה ואצל הסובבים שלה מאוד גדולה!
ואיך הגיב קותי ששמע שמגי בהריון?!
התגובה הכי מרגשת שיש!!
.



"קותי באורות שלא ראיתי
בחיים, זה מרגיש כאילו
כל חייו הוא חיכה רק
לתפקיד הזה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה