יום שני, 17 בינואר 2022

דניאל חשפה בטעות את סיבת הפרידה מאייל גולן?! "בנות רוצות להתקרב אליו ואין לי שליטה!"

המשבר האחרון של דניאל גרינברג ואייל גולן
הכריע, בני הזוג החליטו להוציא הודעה רשמית ולהודיע
שהם נפרדים סופית, המעריצים בהלם ולא מעכלים ונראה
שגם הם, התגובות רבות,אף אחד לא מצליח להבין איך לפני
כמה ימים דניאל הרימה לאייל בהופעה ועכשיו הם לא ביחד!




ההחלטה של דניאל ואייל להיפרד השאירה חברים ובני משפחה מופתעים,
אמנם רבים ידעו על חילוקי דעות שהיו בניהם אבל אף אחד לא העריך
שהזוגיות תסתיים כזה מהר.
דניאל ואייל שהוציאו כאמור הודעות משותפת על הפרידה, לא ממש פירטו
לגבי מה הוביל אותם להחליט להיפרד סופית.


דניאל גרינברג שממשיכה להראות שהכל רגיל אצלה,פתחה את האפשרות
לשאלות מצד הגולשים,דניאל נשאלה במפתיע והחליטה גם לענות על המעריצות,
דניאל מנסה להתמודד עם השאלות הרבות חלקן קשות ומחליטה בכל זאת
לענות עליהן,דניאל ואייל שהתגרשו באופן סופי והגיעו לרבנות ממשיכים
הלאה והפעם בנפרד.
דניאל ענתה לשאלות לפני מספר ימים וגרמה לעניין גדול.
דניאל הגיבה באחת השאלות: "כל אישה קנאית לגבר שלה במידה כזו או אחרת, כמובן
כשיש אהבה", היא הוסיפה: "אצלי יש מורכבות אחרת ודרישה מסוימת לקבל
דברים בצורה קצת שונה."
דניאל משתפת את ההתמודדות ורומזת: "איך אני מתמודדת? מבינה, אני מבינה שיש רצון
להתקרב יתר על המידה, מבינה שיש ריגוש תמידי מצד אותן מעריצות, אני גם מבינה
שבמקרה שלי לא תמיד אני יכולה לשלוט על הדברים!"
דניאל רומזת לראשונה על מה שהוביל לפרידה?! האם מעריצות גרמו לפרידה?!
הפרט המפתיע שדניאל חשפה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה