יום שבת, 15 בינואר 2022

דולב זועמת על התביעה מצד טהוניה: "ניב המשיך הלאה, לא רוצה אותך" סגר לטהוניה חוב של מאות אלפי שקלים לשוק האפור?!

הדרמה סביב טהוניה ובת זוגתו הנוכחית של הגרוש
של טהוניה יניב בן משה עולה שלב, אחרי תגובות
הדדיות דרך הרשתות החברתיות, טהוניה החליטה
בימים האחרונים להגיש תביעה לבית המשפט נגד
דולב בסך 100 אלף שקל!




הרשת סערה בעקבות התביעה ולמרות שכולם חשבו שהדרמה
סביב טהוניה והגרוש נגמר, נראה שהכל רק התחיל, דולב 
החליטה לפתוח בחזית משלה מול טהוניה אחרי שהבינה שטהוניה
מתכוונת לתבוע אותה,היא עלתה לשיחה אצל שי מלול בתכנית הרשת,
וענתה על השאלות הקשות ויצאה נגד טהוניה.

דולב טוענת: "אני לא אמרתי משהו לא בסדר, או משהו שאני מתחרטת עליו. 
מה אני אמרתי לא בסדר? שהיא לא נורמלית? שהיא לא מכבדת את האדם 
שכלכל אותה? היא שבוע לא הייתה בכותרות אז היא מחפשת".
היא ממשיכה: "לקחו לי, שתו לי, מה אמרתי? שיש לה פה ג'ורה? זה נכון, 
להגיד על אבא של הילדה שלה שהוא רוצח. אני ראיתי דברים שאף אחד לא 
ראה והיא סתם מסבכת את עצמה",דולב מתייחסת לתביעה: "בבית משפט 
יפתחו תיבות פנדורה, אם עורכי הדין לא היו מייעצים ליניב לא לפרסם את 
כל מה שיש לו, אז מדינת ישראל הייתה מדברת אחרת."
דולב חושפת פרט: "היא רוצה לתבוע, שתתבע. אנחנו נתבע אותה ביותר. 
היא בכלל לא יודעת מה יש לנו ביד".
כאשר נשאלה אם יניב סגר לטהוניה חובות? היא ענתה: "נכון מאוד, 
בשוק האפור ובעוד מקומות והכל מגובה. את כל הכסף היא לקחה לו".
כאשר דולב נשאלה אם טהוניה הייתה חייבת כסף לשוק האפור? היא ענתה: 
"מאות אלפים. טהוניה, חלאס כפרה עליך. תשחררי. יניב המשיך הלאה, 
לא רוצה אותך, די תעזבי. הכל מוכח. "
הראיון של דולב עורר סערה!
איך הגיבה טהוניה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה