יום ראשון, 6 בפברואר 2022

מסתבכת?! שמעון חיות "נוכל הטינדר" נגד דנית גרינברג: "אתבע אותך!"

בימים האחרונים כולם עוסקים במי שמכונה
"נוכל הטינדר" לכאורה ,הסרט שעוסק בחייו של שמעון חיות
מעורר סערה לא רק בישראל וגורם לתגובות רבות,
מי שהחליטה להגיב על הסרט ולהגיד את דעתה היא דנית
גרינברג,אלא שהיא לא ציפתה לקבל איום בתביעה!




מי שכונה "נוכל הטינדר" לכאורה  במהדורות החדשות וזכה גם לסרט 
על שמו בנטפליקס,גרם להתעניינות גדולה סביבו עמוד האינסטגרם 
שלו עלה ל מעל 200 אלף עוקבים ובהמשך הוסר, התגובות
על מעשיו הן רבות ,כאשר רובן של נשים שמותחות נגדו  ביקורת.
כך גם עשתה דנית גרינברג שהחליטה להגיד את דעתה אחרי
שראתה את הסרט על שמעון חיות.
צילום יח"צ אינסטגרם

כך הגיבה: "אתן מבינות שאת כל המכוניות, המטוסים והחופשות 
מימנו נשים שחשבו שהוא במצוקה ועד היום הן משלמות את החובות הללו? 
הוא עדיין מסתובב חופשי. זה אבסודר".
נראה שהסטורי של דנית עורר עניין רב והגיע אפילו לשמעון חיות בעצמו
שהחליט להגיב לדנית ועורר סערה גדולה: "לא הוניתי אף אחת, מעולם לא נחקרתי", 
כתב לדנית בהודעה ששלח לה: "מספיק עם הוצאת הדיבה הזאת, כי אני אתבע 
אותך ויש לי סוללה של עורכי דין שישמחו להוסיף עוד מישהו לתביעה".
בהמשך הוא הוסיף:"כן, אני עם רולס רויס שעולה חמישה מיליון, ואיך 
ייתכן שלקחתי 200 אלף שקלים לפני ארבע שנים ואני חי היום חופשי? 
כי אני איש עסקים לגיטימי שומר חוק והכל זה המצאות של תקשורת".
הסערה ממשיכה להסתבך!! 
דנית החליטה לצאת נגדו או התנצלה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה