יום רביעי, 18 במאי 2022

בטעות?! העוקבים בטוחים אלה אייבינדר יצאה מהארון?!

אלה אייבינדר שהשתתפה בעבר במירוץ למיליון
וזכתה בעונה האחרונה של הישרדות, הפכה לכוכבת גדולה,
כזאת שכל מה שהיא אומרת או כותבת ישר הופך לכותרת,
אלה שפתחה את האפשרות לשאלות ותשובות באינסטגרם
חשפה בטעות את העדפות המיני*ות שלה?!




כוכבת הישרדות הפכה למסוקרת בכל מקום,אלה הספיקה להתראיין
לכל גוף תקשורת במדינה מאז הניצחון בהישרדות וסיפקה לא
מעט כותרת אלא שהאקשן האמיתי מתרחש באינסטגרם שלה שם
היא משתפת הרבה את העוקבים שלה, ביממה האחרונה העוקבים 
של אייבינדר תהו האם אלה מגדירה את עצמה גם גבר וגם אישה
ומבהירה ש"העיקר שיהיה לה בן זוג?".


אלה למי שפחות עוקב רווקה ובראיון שנתנה למאקו התייחסה לכך:
קשה עכשיו למצוא בן זוג. יש לי אופי מאוד ספציפי, אני יותר גברית מנשית.
אני לא כמו הבנות האלה שהן חתולות. אני קצת גסה, אני תמיד יודעת מה
אני רוצה ואני דוגרית."
אלה הופתעה שנשאלה לאיזה מין היא משתייכת? אלה השיבה: "גם וגם
שיהיה יותר קל למצוא בן זוג!"
העוקבים הופתעו ועלו לא מעט תגובות בנושא כאשר רבים חשדו:
"אלה אייבינדר יוצאת מהארון הטראנסי?", אלה הוצפה
בהודעות בנושא ונראה שהיא החליטה לעשות סוף לגבי
השמועות לגבי הנטיות שלה!
החליטה לצאת מהארון במפתיע?!
.



בסביבתה של אלה טוענים
שמדובר בתגובה צינית בלבד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה