יום ראשון, 22 במאי 2022

ג'קי אזולאי משאירה סיכוי לקאמבק: "אהבה של פעם בחיים ומטורפת!" מה חשפה במפתיע!

מי שעוקב אחרי אתרי הבידור בוודאי ראה את הפרידה
של ג'קי אזולאי ודניאל בוסי, הפרידה גרמה לתגובות
רבות מצד העוקבים כאשר ג'קי עד כה לא דיברה בפתיחות
על הפרידה, ביממה האחרונה היא התארחה בפודקאסט של הכתבת
יפעת הללי אברהם ונשאלה בין היתר על הפרידה מדניאל ועל העתיד!





ג'קי כמובן לא מוותרת ואומרת את כל מה שהיא חושבת וגם 
חושפת כמה פרטים מעניינים מאז הפרידה:"אני ודניאל נפרדנו, אני לא אגיד למה."
היא המשיכה: "אני באופן אישי לא יכולה לסיים מערכת יחסים ב'בום' ואז לא לדבר 
כי אני ארגיש שבן אדם מת וזה יעשה לי יותר רע. אני תמיד אוהבת שאפשר 
להישאר ולדבר, לא משנה כמה שכואב וקשה."
ג'קי משתפת בפגישות בניהם בים ולאחר מכן למרות הפרידה ולמרות הכל
הניסיונות הם כרגע לא ביחד!
צילום אור גפן

ג'קי נתנה רמז על העתיד: "אני לא יודעת אם נחזור, אני אשמח במקרה הזה כבר
לא לחזור אחורה למרות שזאת אהבה של פעם בחיים".
המראיינת הופתעה מכך שדניאל הוא אהבה של פעם בחיים ולא הגרוש, ג'קי
ענתה: "זאת אהבה אחרת, זאת הייתה אהבה מיוחדת, שונה, מטורפת".
על הצילום של דניאל עם נשים אחרות בדובאי אמרה: "אני מכירה את דניאל,
ידעתי שזה סתם. גם כשהוא היה בדובאי דיברנו."
אזולאי המשיכה: "זה היה ברור שמדובר במשחק אבל גם שלשום תפסו
אותי בדייט. תניחו לי רגע". את כבר יוצאת לדייטים? "למה לא? לא טוב?
למה שאני לא אצא? הכירו לי בחור נחמד ויצאתי איתו לדייט והיה כיף,
יצאנו למסעדה."
האם ג'קי שולחת מסר עקיף דרך הראיון?!
למרות הכל בקאמבק עם דניאל?! הפרט המפתיע שנחשף!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה