יום רביעי, 8 ביוני 2022

לא פשוט! גרושתו של גילי ארגוב טוענת: "התחננתי לכסף והוא טרק לי את הטלפון!" מכחיש?!

גילי ארגוב ופרודתו ורד ארגוב ידעו ימים טובים יותר,
הם הביאו יחד ילדים והזוגיות בניהם הייתה מעולה, אלא
שאז החלו הבעיות גילי עזב את הבית מספר פעמים וחזר אחרי
ניסיונות לייצב את הזוגיות אלא שזה לא צלח, בהמשך ורד וגילי
החליטו להיפרד סופית והתגרשו.




הגירושים כך מתברר לא קלים עבורם ולמרות הניסיונות להסתדר
בניהם עם הילדים והמזונות זה לא ממש עובד, גילי ארגוב בנו של
הזמר זוהר ארגוב לטענת גרושתו ורד לא עומד בהתחייבויות ומפנק
את הילדים שנפגש איתם אבל מעבר לכך לא משאיר כסף.
ורד ארגוב החליטה לחשוף בפני הכתבת ליאורה מאתר מעריב רכילות,
את מה שהיא עוברת בתקופה האחרונה.


ורד ארגוב מחליטה לחשוף לראשונה את היחסים המורכבים עם גילי
ארגוב: "גילי קיבל הרבה כסף על הופעה בטלוויזיה של פתחון לב.
רק אני לא מקבלת כלום. לא מזונות ואפילו אין לי חשבון בנק." ורד המשיכה
לטעון: "אי אפשר לעקל לו גם כלום. אז ככה אני חיה. ביקשתי מגילי כסף,
התחננתי למען הילדים, הוא סגר לי את הטלפון בפנים."
היא המשיכה לשתף: "הוא חושב שאני מקבלת מזונות. שורה תחתונה,
הוא לוקח את הילדים לטייל, קונה להם מתנות והכל, אבל כסף לתת לי? כלום.
לקחתי גם הלוואות מאנשים. אין לי כוח להתבכיין, גם ככה לא יוצא
מזה כלום. אני מאוד כעוסה וטעונה״.
הדברים הלא פשוטים של ורד עוררו סערה גדולה שהחליטה
לחשוף את הכל!
איך הגיב גילי ארגוב לטענות?!
צפו בקטע שחשף את התגובה המסעירה! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה