יום שלישי, 5 ביולי 2022

הלם ! רוסלנה חושפת: "זרקו ליאן בבית הספר: 'לאבא שלך יש שלוש נשים'" הוא מטופל רגשית!

רוסלנה רודינה הפסיקה לשתף בחייה
המשפחתית אלא שהפעם בראיון למגזין האישה
היא החליטה לחשוף לא מעט פרטים על חייה האישיים,
הגידול של יאן וגם הטיפול הרגשי שהוא עובר.
רוסלנה משתפת הכל! וזה מפתיע!




רוסלנה משתפת לראשונה על המורכבות שעובר יאן שיש
לו אבא ולו חמישה ילדים משלוש נשים שונות.
היא משתפת: "זרקו ליאן בבית הספר: 'לאבא שלך יש שלוש נשים'",
חשפה לראשונה רוסלנה. "הוא התקשר אליי בוכה, הוא מאוד נפגע.
הוא גם לא הבין: שאל אותי 'למה אמרו את זה על אבא שלי?'. השערות עמדו לי."
 
רוסלנה המשיכה לשתף בכאב: "רציתי לרוץ לבית הספר ולא ידעתי מה לעשות.
החלטתי להתקשר למטפלת רגשית."
היא משתפת על עצמה: "אני עצמי סוחבת דברים לא פשוטים מהילדות שלי,
ואני יודעת שאם הייתי מטופלת, לא הייתי כל כך קשה עם עצמי ועם הסביבה
שלי. כל ההתנהלות שלי הייתה שונה".
רוסלנה ממשיכה לשתף ומפתיעה: "כולנו התחלנו להיפגש עם אותה מטפלת",
היא המשיכה: "גם אייל הגיע לכמה פגישות. היא כבר הודיעה לי שעכשיו עוברים אליי,
ואני גם מתחילה להיות מטופלת אצלה. היא נפגשת עם יאן על בסיס קבוע ועובדת איתו דרך משחקים".
רוסלנה משתפת בתהליך שהיא עוברת מול יאן ומול עצמה: "התחלתי לעשות סינון
תכנים ביוטיוב. אחרי שהבנתי שיאן מתחיל להתעניין בסיפור המשפחתי ולחפש
שם דברים, עברתי על ההיסטוריה של ההקלקות שלו והתחלתי לחסום סרטונים. "
היא המשיכה: "כשרק נפרדנו, לא לקחתי בחשבון שיאן יגדל, אז דיברתי והתראיינתי.
עברתי תהליך עם עצמי ואני מנסה לסתום!".
ואיך הגיב אייל לפגישות אצל המטפלת רגשית !
והטיפול שמקבל יאן
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה