יום רביעי, 12 באוקטובר 2022

הלם! דניאל גרינברג נראית רזה מדי ומעודדת רזון?! ככה הגיבה לטענות נגדה!

דניאל גרינברג לא ציפתה לזה בכלל אבל
תמונה תמימה שהעלתה עוררה סערה גדולה בקרב
העוקבים שלה שטענו שהיא רזה מדי,שהיא עושה דיאטה
ומעודדת רזון בקרב נשים אחרות, דניאל לא נשארה חייבת
ושיתפה את כולם במה היא עוברת!




דניאל משתפת הרבה מחייה ברשתות החברתיות וגם משתפת במה
שהיא לובשת אלא שהיא לא ציפתה שהיא תקבל תגובות רבות בגלל
אחת התמונות ששיתפה, מתברר שעוקבים רבים פנו אליה בפרטי וטענו בפניה 
שהיא נראית רזה מדי, זה לא נגמר בזה והיו גם כאלה שטענו שהיא מעודדת רזון
ושהיא עושה דיאטה!

הביקורות של העוקבים לא עברו ליד דניאל שהחליטה להתייחס לכך
ולעשות סוף לכל אותם טענות כלפיה ,זאת לא פעם ראשונה שזה קורה
שהעוקבים מעבירים ביקורת והפעם דניאל החליטה לחשוף בפניהם את 
מה שהיא באמת עוברת בחודש האחרון שגורם לה להיראות רזה,
תחילה דניאל שיתפה: "כל מי ששאלה אותי איזה דיאטה אני עושה ולמה 
אני מגזימה...אז אני לא עושה שום דיאטה ואין לי תוכנית בריאותית", 
בין היתר היא גם כתבה: "אני אוכלת יפה ברוך השם!".
אלא שבהמשך התגובה שלה היא החליטה לחשוף בפני כולם
למה היא נראית רזה ומה עבר עליה בחודש האחרון והצליחה
להפתיע את כולם כאשר דניאל חשפה את הבעיה הבריאותית 
שיש לה בתקופה האחרונה!
.:




דניאל משתפת שהיה לה 
טפיל במעיים וגרם לה לירידה
דרסטית במשקל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה