יום ראשון, 2 באוקטובר 2022

בר מקבלת את האמת בפנים מהעוקבים: "אליאב אמר שהוא בכלל לא מאוהב בך!" ככה הגיבה!

בר כהן פתחה את האפשרות לשאלות ותשובות
באינסטגרם ולא ציפתה למבול של שאלות ותגובות
מצד העוקבים שלה, בר שמה לב לתגובות רבות של עוקבים
שיצאו נגד הזוגיות שלה עם אליאב ובמיוחד המגיבים
שטענו שאליאב לא מאוהב בה ואמר זאת בראיון לפני שיצאה, ככה הגיבה!





בר שהייתה דיירת דומיננטית מאוד בבית האח הגדול וכזאת שאומרת
את כל מה שהיא חושבת לא ציפתה לכאלה תגובות הקשורות
לאליאב, העוקבים ניצלו את ההזדמנות והזכירו לבר מה אליאב אמר עליה
בזמן שהיא הייתה באח הגדול, בין היתר נכתב לה: "אליאב אמר שהוא לא מרגיש 
שהוא התאהב באמת כשהוא יצא מהבית",
אחרת הוסיפה: " ראית שאליאב אמר עלייך בריאיון שאת לא רלוונטית ושהוא 
לא באמת התאהב בך באח הגדול".

בר שקראה הכל תחילה הגיבה בקצרה לכל אותן תגובות: "מזל שיש אותכם לספר לי!".
בר המשיכה לקבל תגובות וגם שיתפה את התגובות התומכות בה: "אליאב ואת מושלמים, 
אל תקשיבי לאנשים שיש להם כוח מאחורי המקלדת", מגיבה אחרת 
חיזקה: "אליאב הגיע ותמך בך מבחוץ! אל תתייחסי!".
בר באמת ניסתה לא להתייחס אלא בעקבות ההחלטה שלה להציף את הנושא
היא קיבלה עוד תגובות שקשורות לזה והפעם החליטה לעשות לזה סוף
והגיבה לכל אותם אנשים שיצאו נגד הזוגיות שלה ושל אליאב ועל כך
שאליאב טען שלא התאהב בה בזמן שבר הייתה בתוך בית האח הגדול: "מזל שיש 
אתכם לספר לי. אני כל-כך אוהבת אתכם שאתם פה בטירוף. אתם לא מכירים אותי, 
תגידו? קצת פאן מה קרה??? חברים שלי וגם אלו שלא".
היא המשיכה וכתבה: אני יודעת היטב מה אליאב אמר, מה אליאב עשה, מה 
אליאב דיבר",עוד כתבה: " "הלב שלי היה פתוח שלושה וחצי חודשים על 
המסך של כולם. היום זה שלי".
בר התייחסה בסוף גם לאליאב ונתנה רמז לאי וודאות שגם
כיום היא נמצאת בו!
מה בר החליטה לשתף?!
.



"מה יהיה? ה' יודע. 
כרגע כיף לי, כיף לנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה