יום ראשון, 1 בינואר 2023

לא פשוט! כוכבת חתונה ממבט ראשון חושפת בכאב שעברה הפלה: "העובר שלנו דמם!"

כולנו הכרנו אותה על המסך בחתונה ממבט ראשון
כאשר החליטה ללכת לריאליטי הכרויות הכי מדובר במדינה!
לאחרונה היא התחתנה על באמת ונכנסה להריון,ההתרגשות
הייתה גדולה וגם הציפייה אלא שבשעות האחרונות היא החליטה
לבשר לכולם שעברה הפלה!




שנה וחצי חלפה מאז שכוכבת חתונמי התחתנה וריגשה צופים רבים
ואת העוקבים הרבים שהמשיכו לעקוב אחריה, בשעות האחרונות
היא החליטה לחשוף באומץ את ההפלה שעברה: "אחרי מלחמות עם עצמי
ובפחד ממחשבות 'שירחמו עליי' או ינסו לנחם אותי, החלטתי לשתף את
מה שהרבה נשים עוברות אך לרוב משתיקות (ובצדק)".


היא המשיכה לתאר: "אם מדברים על צבעים, השנה האחרונה עבורי הייתה
צבועה באפור וורוד, עליות ומורדות, כשבתוך כל המערבולות שעברנו חיכיתי
שאגיע לחוף המבטחים ואוכל לשתף", היא הוסיפה: "רק שלפני שבועיים הכל
נצבע בין רגע שחור. מהרגע המאושר בחיי בו הייתי מוכנה לספר לעולם 
שאני בדרך להיות אמא, התבשר לי שהעובר שלנו דמם. באותו רגע העולם
שלנו דמם. איך מישהו שלפני רגע חי בתוכי שלושה חודשים ופעם בחזקה,
בשנייה אחת מת?".
היא המשיכה: "מעבר לכאב הפיזי (שכמותו לא ברא השטן), גבר עליו כאב
הלב שלא הרגשת מאז שאיבדתי את אבא. הפחד שלי מאובדן מכה שנית
והפעם מתוכי. שוב שאלות קיומיות, אשמה, כאב, פחד וכישלון, מלווים
בבכי אינסופי. ואז השקט שאחרי הסערה. היום אני יכולה באמת להבין
מה היא עוצמה של אישה".
כוכבת חתונמי שיתפה שהיא מתכוונת לפתוח דף חדש בחייה
ומקווה שגם התור שלה יגיע להיות אמא!
כוכבת חתונמי מחליטה לחשוף את ההפלה שעברה!
.



מדובר בשרונה
מרלין! נחשפת כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה