יום שני, 2 בינואר 2023

הלם! ליטל סמדג'ה בחזית מול הפקת הישרדות: "שרפו אותי לטובת רייטינג!דרסו את כולם בדרך!"

האם מתחיל להיחשף האמת על הנעשה על האי בהישרדות
ועל מה שקרה מאחורי הקלעים?! ליטל סמדג'ה שהשתתפה
בעבר בעונת ה vip מחליטה לחשוף את מה שעברה לטענתה
מול ההפקה ועל ההשלכות למה שקרה לאחר מכן אם זה
הדיכאון שחוותה אחרי הצילומים!




למרות החוזה הנוקשה של הישרדות נראה שהמשתתפים 
מרגישים בטוחים יותר לחשוף את מה שקרה על האי, רק 
לאחרונה אלה איילון שיתפה במשבר שעברה מאז הישרדות וחשפה
את הקשר שניהלה עם ישראל אוגלבו ועל כך שההפקה ניסתה 
"לדרבן" אותה לנהל את הקשר בזמן שהייתה בזוגיות.

אם זה לא מספיק גם השורדים מהעונה מתחילים לצאת נגד ההפקה
ואומרים את דעתם וגם מתלוננים לא מעט על העריכה עד כה.
עכשיו מתברר שגם ליטל סמדג'ה חוותה תקופה לא פשוטה על
האי ובעיקר לאחר מכן כך חשפה למעריב רכילות: " "אני לגמרי 
מבינה את השורדים גם אני הייתי מאוד מאוכזבת מהישרדות, כי הם 
הציגו אותי לפי הדמות שרצו לייצג", עוד הוסיפה: "לקחו רגעים קשים 
שלי עם תגובות קיצוניות, בכל זאת היינו בסיטואציה מאוד קיצונית, 
וערכו אותם בקטעים אחרים שלא מתאימים".
עוד טענה: "קוטלגתי כערסית. הם לא שמרו עליי. כעסתי מאוד, אנחנו 
היינו תחת הפקה מסודרת, אמור להיות לנו אמא ואבא, חוזה לא אמור 
לעבוד רק לצד אחד אלא לשני צדדים." 
בהמשך הוסיפה: "למען הרייטינג לא היה איכפת להם לדרוס את כולם בדרך. "
ליטל טוענת שלקח לה המון זמן לחזור לחייה הרגילים ועל כך שהייתה
בדיכאונות: "תייגו אותי כאדם מסוים וזה לא תואם למציאות. לא היה לי 
לווי פסיכולוגי, מטעם ההפקה. פשוט שרפו אותי לטובת רייטינג."
איך הגיבו בהפה לטענות של ליטל?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה