יום שלישי, 4 ביולי 2023

מפתיע!! זאת הסיבה שמורן בן אסולין החליטה להתגרש במהירות!

מורן בן אסולין שהפכה לכלה של המדינה
ועוררה סערה גדולה אחרי שהודיעה על גירושים
מבעלה תשעה חודשים אחרי שהתחתנו.
ממשיכה לככב בכותרות באתרי הבידור שונים,
אחרי שהודיעה על גירושים בימים האחרונים כבר הספיקה להתגרש!




אם בדרך כלל זוגות שמחליטים על גירושים, עוברים תהליך
ארוך שכולל בין היתר גישור או טיפול כזה או אחר שאמור לעזור.
מורן ובעלה החליטו לוותר על הכל ותוך ימים מאז הפרידה
הם כבר התייצבו בבית הדין והתגרשו סופית,
עכשיו מתברר שיש לכך סיבה!


מורן התראיינה למעריב רכילות ונשאלה איך הרגישה אחרי
שהתגרשה סופית? מורן ענתה: "אני מרגישה בסדר גמור,
מתרכזת בעצמי בעשייה מוברכת בקליניקה המהממת שלי".
כאשר נשאלה אם הם לא ויתרו מהר מדיי על הנישואים שלהם?
ענתה: ""האמת שהשלמתי עם הגירושים עוד בתהליך, ניסינו 
הכל ולאחר מכן בחרנו לוותר יצאתי מזה מאוד שלמה, למדתי ,החכמתי".
כאשר נשאלה על האם עזבה את הדירה המשותפת? ענתה:
"גרנו ביחד בקרית גת, עזבתי את הדירה והחלטתי שאני
משכירה דירה לבד. עברתי כבר לדירה החדשה, לפני שלושה שבועות".
על זוגיות עתידית אמרה: "אני לא ממהרת, אבל אם
יבוא משהו טוב אני לא אפסול."
מורן שיתפה מה היה אחד הגורמים לגירושים: "עברתי
תקופה של דכאון עם עצמי, בעקבות ניתוח פלסטי
שעשיתי באף ולא צלח, ",בנוסף שיתפה על עודברים שלא עבדו עבורה.
בהמשך החליטה לחשוף את הסיבה שהתגרשו במהירות ולא חיכו?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה