יום ראשון, 31 במרץ 2019

אופסי: הסוד שמסתירה לימור חייל 2025 משאר התושבים בעיר!! לא תאמינו מה מסתירה!

לימור חייל תושבת העיר 2025 נמצאת אמנם כרגע בטבלה
במצב לא כל כך טוב אבל מצבה עוד יכול להשתפר בימים שנותרו
עד ההדחה, לימור שנכנסה לעיר לפני חודש חשפה בתעודת הזהות שלה
על חייה הלא פשוטים לצד הורים מכורים לחומרים אסורים ועל כך שהפכה
לספרית מובילה בתחום.



ככל שהתקדמו הימים בעיר לימור מצאה את מקומה בתוך העיר וזה לא היה פשוט
עבורה לימור שהייתה בעיקר חברה של דודו לא מצאה כמעט את עצמה מול שאר התושבים
ולקח לה המון זמן , לימור שחשפה קצת מסיפור חייה ולא שיתפה עדיין בכל מה
שהיא עברה בחייה וגם העדיפה לחסוך מהתושבים פרט מאוד חשוב שהיא עושה בחייה.


לימור שיתפה בתעודת זהות שלה על ההצלחות שלה בארץ ולאחר מכן על ההצלחה בניו יורק,
ועל השיא שלה כאשר הפכה להיות הספרית הצמודה של הכוכבת דיאנה רוס אלה אם כל
ההצלחות לבסוף לימור חזרה לארץ והמשיכה לעסוק במה שהיא אוהבת וזה לספר אנשים,
המעצבת שהפכה למובילה מאוד בתחומה החליטה לעשות הפסקה ולהיכנס לעיר 2025,
בתוך הבית כאמור לימור עדיין מסוגרת עם עצמה ולא מצליחה ממש להשתחרר אם
היה נראה שלימור תחשוף את עצמה נראה שלימור מחשבת אחרי כל צעד שהיא עושה,
האם אלה הימים האחרונים של לימור? לקהל בבית תהיה השפעה גדולה מאוד ויכול
להיות שלימור היא זאת שתודח, האם לימור תחליט להשתחרר דווקא בימים הקרובים
ותספר את כל מה שהיא מסתירה מכולם.
מסתבר שיש פרט נוסף על לימור שהיא מסתירה אותו היטב מכולם:
ללימור יש עיסוק נוסף שהולך להדהים אתכם:
לא תאמינו מה היא עושה במקביל להיות ספרית??
.



לימור יש תחום עיסוק מפתיע
מסתבר שהיא גם מספרת נשים
בחלק התחתון בגוף התענוג
עולה 250 שקל.

2 תגובות:

  1. ידידים ליום טוב, שמי אנטוניו לורה מישראל, אני רופא רפואי במקצועי כירורג, אני בן 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור בגלל שהיה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגה איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שמאיית איות אהבה קיימת או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תשובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק לאוויר קטע כתיב של אהבה ובאופן מפתיע, היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אלי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק
  2. שמי איילת שקד, מירושלים, אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי היינו באחד העשבים עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ויבר בטלפון +2349014523836

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...