יום ראשון, 24 במרץ 2019

דניאל גרינברג חוגגת יום הולדת 25: לא תאמינו איך הבן זוג אייל גולן הפתיע אותה?!

דניאל גרינברג שכולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול ומאז
לא יוצאת ממדורי הבידור, בחודשים האחרונים היא חשפה ביחד עם
אייל גולן את הזוגיות המפתיעה והם בלתי ניתנים להפרדה, דניאל חוגגת
יום הולדת 25 וזה זמן מצויין מצד אייל גולן לראות מה הוא באמת חושב
עליה האמת מאוד מרגש.


צילום אהוד שגב
אייל גולן ודניאל גרינברג השיקו את הזוגיות במהלך חודש דצמבר כשהגיעו יחד להופעה
של איתי לוי, בן טיפוחיו של גולן. מאז השניים מגיעים יחד לאירועים מתוקשרים ודניאל
אף הספיקה לפגוש את ילדיו של גולן, אלין, ליאם ויאן.
הזוגיות החלה עוד לפני כן אבל רק בדצמבר החליטו לצאת עם הזוגיות בפני כולם,
אחרי שהספיקו כבר לטייל יחד בעולם ולצבור הרבה חוויות ביחד עכשיו הם מצאו סיבה
נוספת לחגוג.

צילום אהוד שגב
לכבוד יום הולדתה של דניאל, פרסם אייל ברכה מרגשת בחשבון האינסטגרם שלו: "אישה,
חברה, שותפה, אהובה שלי! היום את חוגגת יום הולדת ורוצה אני לומר לך תודה."
גולן המשיך לפרגן ולרגש: "תודה על פינה חמה ומרחב מחיה ועל זה שאת נותנת לי להתנהל מולך
ללא מסכות, לפתוח את הנשמה למישהו ולתת לו כניסה למצבי הרוח שלי, למחשבות,
פחדים, תקוות וחלומות שלי. היום אני מבין מה זו חברות, פירגון, נתינה ואהבה אמיתית!".
גולן המשיך וכתב:"אז רק אתפלל שתמשיכי לחייך את החיוך המושלם שלך"
גם דניאל הייתה נרגשת מכל ההפתעות ורשמה לו בקצרה: "תודה על מי שאתה בשבילי,
החבר הכי טוב שלי,חצי שלי אני אוהבת אותך".
המעריצים גם התרגשו מהמחווה שכל אחד עשה לשנייה ובמיוחד עם הברכות המרגשות
ונראה שהזוגיות שלהם שמאוד חזקה בדרך להתקדמות נוספת,דניאל שרק התראיינה
לאחרונה חשפה שהיא רוצה להביא ילדים לעולם בגיל מוקדם, רמז עבה כמובן
לאייל גולן שבוודאי כבר יודע על כך.
חגיגות יום ההולדת של דניאל גרינברג:
לא תאמינו איך אייל גולן הפתיע אותה וריגש את כולם??
.



דניאל הזמינה לביתה,מאפר,צלם ואגנה
לעצמם זמן איכות מול המצלמה לאחר מכן
אייל גולן לקח אותה לחגוג בלונדון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...