יום חמישי, 28 במרץ 2019

לירז אסייג מהאח הגדול פותחת את הפה: " יש לי תח*ת שכל מי שיש לו בעיה איתו, יכול לנשק לי"

לירז אסייג שכולנו נחשפנו אליה אחרי שנכנסה לאח הגדול מדברת
בצורה פתוחת על ההודעות הקשות שהיא מקבלת ועל כך שכולם טענו
שהיא בכלל לא דוגמנית והיא לא יכולה להיות,ההוכחה של אסייג בפני
כולם זה הקמפיין לבגדי ים שקיבלה!
אסייג פותחת את הפה וגורמת לסערת ענק!



כולנו זוכרים אותה מהאח הגדול אלה אם רבים חשבו שהיא תיעלם אז מסתבר
שזה לא המצב אצל לירז אסיגג שמופיעה כמעט כל שבוע בדו"ח היומי ומוזמנת
לתוכניות האירוע של רשת בבוקר,לירז הספיקה כברא לקטוף כמה קמפיינים מאז
שיצאה מהבית אלה דווקא הקמפיין האחרונה שקטפה עורר מהומה גדולה, לירז
יצאה במסר ברור לכל אותם משמיצים ויש לה הרבה מה להגיד.


אסייג החליטה לחשוף בפני כל העוקבים שלה את מה שכולם אומרים עליה ועל כך
שבגלל משקלה היא לא יכולה להיות דוגמנית לבגדי ים, אז הפתעה לירז החליטה
להפתיע את העוקבים שלה ואת כל אלה שמגיבים נגדה ועושה סוף לכל אותם טענות:
"כל אלו שאמרו לי שאני הוזה ,שצחקו כשתיארתי להם אותי מדגמנת בגדי ים
ואו בכלל מדגמנת."
לירז הוסיפרה: "שאמרתי שאני יודעת שאני יפה ואמרו לי העיקר שאת מאמינה לעצמך ,
שמנה לא יכולה להיות יפה."
אסייג גם עוקצת את כל החברות שמפחדות לקחת דוגמניות בגזרה המקובלת: "כל אלו שעדיין
מפחדים לקחת דוגמנית במידה הכי נפוצה בארץ ובעולם כל אלו שאמרו לי את כל כך יפה זה
מדהים אבל את חייבת דיאטה ." לירז ממשיכה: "כל אלו שקוראים לי בטטת כורסא בו בזמן
שאני עושה יותר ספורט מהם."
לירז מחליטה להמשיך בעוצמה ופותחת את הפה: "אתם יכולים לנשק לי רואים ?
יש הרבה מקום..... אני לירז אסייג נבחרתי כפרזנטורית מובילה עם עוד דוגמנית
מושלמת במידה שונה"
לירז חושפת איפה תככב בקרוב בקמפיין לבגדי ים?
איזה חברה בחרה בה לקמפיין?? התגובות הנסערות ללירז אסייג:
.



לירז אסייג תככב בקמפיין
של בגדי הים גליק מי שלא
ראה אותה בקמפיין מוזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...