יום ראשון, 31 במרץ 2019

אחרי שמירב ישראל התלוננה במשטרה על גניבה: הפרשה מסתבכת: "מירב,את נוכלת,נפלת על הבן אדם הלא נכון!"

לפני כמה ימים כולנו היינו בהלם אחרי שמירב ישראל החליטה לחשוף
שנעקצה ושדדו את התיק שלה במהלך יום עבודה רגיל, מירב התלוננה על כך
במשטרה והתלונה נמצאת כרגע בחקירה אלה אחרי שפרסמה את אותו תיעוד
עם רגעי הגניבה החליט אותו גבר שלכאורה קשור למקרה לשבור שתיקה ולחשוף
את הצד שלו למקרה ועורר את הרשת מאוד.



מירב ממשיכה להתמודד עם פרשת הגניבה וכעת הגיע תורו של בוזגלו הגבר
לטענתה של מירב לכאורה גנב ממנה סכום נכבד של כסף מהתיק, שזה קרה היא הגיבה לאתר
מאקו סלבס ואמרה: "גבר לקח את התיק מהדלפק, בו היו 5,500 שקלים במזומן שהייתי צריכה
להפקיד באותו היום. היו בו גם כרטיסי אשראי, פנקס צ'קים ומסמכים".
אחרי שבוזגלו ראה את הסערה סביבו והתגובות הקשות החליט לפרט בפוסט את הצד שלו
מה שגרר לתגובה חריפה מצידה של מירב.


בוזגלו התחיל בדבריו: "אני חייב לענות לכל הפירסומים עליי בתקשורת של הגברת השקרנית
מירב ישראל האח הגדול." בוזגלו מתחיל לתאר: "היא טוענת שלקחתי לה תיק
מלא כסף וכל מיני דברים, עכשיו תשמעו את הצד שלי ואיך היא רוצה פרסום על הגב שלי."
הוא משתף שהם כבר נפגשו לפני: "ישבנו, סגרנו ושילמתי לה 4,500 שקל על לייזר לגב.
קבענו לטיפול. יומיים אחרי חזרתי אליה כי ראיתי שהיא עוקצת אותי וזה הרבה כסף עבורי. 
אמרתי לה שזה לא מתאים לי בכלל ושאני רוצה את הכסף בחזרה," בוזגלו ממשיך וטוען:
"היא טענה שהיא לא מחזיקה כסף והיא תתן לי זיכוי. שימו לב איזו נוכלת התווכחנו והיא לא
מוכנה להחזיר לי את הכסף כלל. אמרתי לה אין בעיה ולקחתי לה את התיק שהיה בו 2,000 שקל
והיא חייבת לי עוד 2,500 שקל, והחזרתי לה את התיק שלה." בוזגלו הוסיף:
"לא חיפשתי פרסום ולא שום דבר".
נראה שהוא לא מתכוון לוותר על הטענות כלפיו ואמר: "המצב שלה אולי קשה כספית שהיא לא רצתה
להחזיר את הכסף שלי, אבל היא גם עוקצת אותי וגם מתלוננת עליי כדי לקבל פרסומים על חשבון
הגב שלי? זה לא יקרה. אני לא מפחד מאף אחד, האמת תצא לאור בקרוב."
בהמשך טוען בוזגלו שהאמת תצא בהמשך בבית משפט וטוען בתגובה שלו שמירב
תתנצל על כך מול כולם.
הדרמה לא מסתיימת כאן כאשר אנשים מטעמה של מירב מגיבים
וגורמים לסערה גדולה יותר
האם מירב חוזרת בה מהתביעה?? התגובה הקשה והמסעירה:
.



תגובה 1:

  1. שמי איילת שקד, מירושלים, אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי היינו באחד העשבים עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ויבר בטלפון +2349014523836

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...