יום חמישי, 25 באפריל 2019

אייל גולן חוגג יום הולדת 48: דניאל מרגשת בברכה: "תודה שאתה עושה אותי מאושרת,אני אוהבת אותך"

אייל גולן חוגג יום הולדת וזה זמן מצוין לחגיגות, אייל גולן חוגג 48
ואם ציפיתם לאירוע ענק ומושקע לא כרגע לפחות, גולן ממשיך לעבוד
גם ביום הולדת, אלה שדניאל היו תוכניות אחרות ואירגנה לו הפתעה
וזה לא בדיוק מה שהוא חשב שיקרה,דניאל ואייל היו נראים נרגשים מאוד,
ודניאל ניצלה את ההזדמנות לברך אותו מול כולם.



הזמר הלאומי חוגג יום הולדת והחברים מברכים ומפרגנים ברשתות החברתיות וכמובן
באישי אלה הברכה המרגשת שכול חיכו לה היא של בת זוגתו דניאל גרינברג שעוברת
ימים לא פשוטים כאשר יש כאלה שלא בעד הזוגיות שלה ושל אייל גולן והרבה טוענים
שהיא מנצלת את הסיטואציה לקדם את הקריירה שלה, דניאל מוכיחה שוב עד כמה האהבה
בניהם היא אמיתית וחזקה ומחליטה לעלות פוסט מרגש מאוד ועל הדרך חוגגת לאייל
בהפתעה ,בחגיגות לתוך הלילה.


דניאל גרינברג החליטה לכתוב ברכה מאוד מושקעת ורשמה בין היתר: "גבר שלי מה אני כבר יכולה
לאחל לך שאני לא מאחלת לך כל יום... אז בראש ובראשונה והכי חשובה היא בריאות איתנה."
דניאל מוסיפה: "מאחלת לך הצלחה בכל דרך בה תבחר ללכת ושתמיד תלך רק בדרכים טובות וישרות,
שתמיד תהיה מוקף באנשים טובים סביבך , אנשים שיראו את הנשמה שלך ."
דניאל ממשיכה:" בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לך על שאתה עושה אותי מאושרת וגורם לי
לחייך ולצחוק כל יום ויום מהרגע שלא ויתרת על להיכנס לי לחיים ,תודה על האור
החום האהבה והנחת שהבאת איתך."


גרינברג מרגשת במיוחד: "זכיתי להכיר אדם עם הלב הכי גדול בעולם , אבא הכי מדהים שיש
לילדים הכי מושלמים שיש , בן אוהב ודואג ובן זוג שרק בחלומות יכולתי לבקש עבורי .
...אני אוהבת אותך"
ברשת כולם התרגשו בשביל אייל גולן, דניאל בברכה מרגשת ומאוד חשבו שרבים רצו
לדעת איך היא מרגישה אליו ועד כמה האהבה בניהם גדולה וחזקה.
אלה מסתבר שזה היו רק תחילת החגיגות: דניאל גרינברג מפתיע את אייל גולן
אייל גולן בהלם מההפתעה שהכינה לו דניאל:
לא תאמינו איזו הפתעה הכינה דניאל??
.



דניאל ארגנה לאייל מסיבת
הפתעה אינטימית בבית, עם
חברים קרובים, אייל נראה בהלם.

תגובה 1:

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...