יום ראשון, 28 באפריל 2019

להערה הזאת קורין גדעון לא ציפתה: מעצבת אופנה מובילה לקורין גדעון: "הקרסוליים שלך רחבים"

קורין גדעון שמתכוננת לעוד ערב מיוחד בחייה הגיעה למדידות
אצל אחת מהמעצבות המובילות בישראל אלה שהיא לא ציפתה
שזה יהפוך למפגש מביך שבסופו של דבר יגרום לקורין לחשוף הכל
ולגרום לסערת ענק ברשת, קורין שבדרך כלל לא מחזיקה דברים בבטן
חושפת את המאחורי הקלעים של התעשייה.



בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם האישי שלה, ביקשה קורין גדעון לדבר על האופן
בו נשים פוגעות בנשים אחרות וסיפרה כיצד הגיעה למדידות אצל מעצבת מוכרת למדי,
ששמה אמנם לא הוזכר אבל ברחבי הרשת כבר בטוחים שהם יודעים מי עומדת מאחורי
המפגש המביך, קורין הופתעה כשהאחרונה בחרה להעיר לה על המראה שלה.
קורין קיבלה גיבוי מלא מכל המגיבים ברשת וכולם לא הופתעו מההתנהגות שלה.


קורין מתארת את המפגש: "לא מזמן הגעתי לפגישה אצל אחת המעצבות המובילות בתעשיית
האופנה לקראת אירוע גדול בחייה האישיים:" קורין ממשיכה: " כל כך מובילה שהיא כנראה הרגישה מאד
בנוח לירות לעברי מיד כשהתיישבתי מולה: הקרסוליים שלך רחבי. כן, אמרה לי את זה אישה".
קורין מאוד התאכזבה מההתנהגות של אותה מעצבת מפורסמת: "דווקא היא כל כך ארסית
כלפי אישה אחרת."
בצעד מפתיע קורין מחזקת את עצמה: "עכשיו עזבו אותי, שבאמת אחרי שנים הגעתי למצב
שבו אני מתה על איך שאני נראית וחוגגת כל דבר בגוף שלי כולל הקרסוליים שלי שהם
בכלל לא רחבים, אלא פשוט מושלמים."
אם זה היה נראה שהדרמה בדרך לסיומה מסתבר שזה המשיך עבור קורין:
"אישה נוספת שהייתה שם הצדיקה בפני מאוחר יותר את המעצבת ואמרה:
היא בעלת מקצוע, זה כמו רופא שמאבחן אותך ואומר מה הוא רואה. אז ראשית,
לרופא הולכים כדי שיאבחן בעיה, למעצבת לא".
ברחבי הרשת היו בהלם מהמעצבת שיצאה כנגד קורין גדעון ודיברה אליה
בצורה הזאת ברחבי הרשת יצאו נגד אותה מעצבת והיו כאלה טענו שגם צריכים להחרים אותה.
מי אותה מעצבת שהעירה לקורין גדעון וגרמה לסערת ענק?
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...