יום שבת, 27 באפריל 2019

עכשיו זה כבר סופי ורשמי: אחווה סיטבון חזרה לאקס שכולנו מכירים!!

אחרי השמועות והדיווחים נרה שהפעם זה סופי, אחווה סיטבון
והאקס שלה שכולנו מכירים חזרו להיות ביחד אחרי הפסקה שבסופה
הבינו שנועדו זו לזו, הזוג שעשה קאמבק מסתיר את הידיעה שחזרו
וכרגע הם נמצאים בחופשה זוגית בתאילנד הרחק מאור הזרקורים,
האם סיטבון עוד תחזור עם טבעת על האצבע??



אחווה סיטבון שעברה כמה קשרים אחרי שכולנו הכרנו אותה בחתונה ממבט
ראשון נראה שאחווה הבינה שהכי טוב לה להיות ולחזור לאקס שכולנו מכירים
מהמסך, אחווה ששודכה עם טל כוכבא בזוגיות שלא החזיקה הרבה זמן אחרי שהצילומים
הסתיימו עלו כמה שמועות על קאמבק אפשרי אלה שכל הזמן אחווה שללה זאת
גם הידיעות על קשרים עם גברים נוספים נשללו על הסף.


הפרסום של אחווה ובן זוגה שחזרו שניהם עברו תהליך דומה מול הקהל בבית ושניהם
התפרסמו מתוכניות ריאליטי אלה לא הכל היה ורוד ואחווה נפרדה מבן זוגה אלה
שככל שהימים חלפו אחווה מבינה שהוא המיועד שלה לפחות כרגע, ואכן בשבועיים
האחרונים חלה תפנית כאשר היא נפגשה איתו מספר פעמים אלה שאחווה הסתירה
זאת היטב והייתה בטוחה שאף אחד לא יידע על כך אלה שהשמועות על קאמבק אפשרי
עלו בכל אתר בידור אפשרי ובשעות האחרונות זה כבר סופי, אחווה סיטבון
חזרה לאקס שלה וכנראה בעקבות השמועות והדיווחים וגם הרצון מקצת שקט החליטו
הזוג שרק חזר לנופש משותף בתאילנד שם הם נמצאים כרגע ומנסים להשלים
פערים ובוודאי לחשוב כבר על העתיד.
שמועות שרצות ברשת מדברים על הצעת נישואין אפשרית ועל כך שהם לא חזרו
כדי להיפרד שוב בקרוב אלה זה נראה הרבה יותר רציני.
האם אחווה סיטבון תתמסד בקרוב??
לא תאמינו מי האקס שכולם מכירים ??חזרו להיות ביחד:
.



אחווה סיטבון חזרה באופן
סופי ליונתן רונן וכרגע הם
בחופשה משותפת.

תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר APATA... שמי שירה אליהו. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר APATA, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. APATA שהיא דיברה עליו. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (drapata4@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...