יום שבת, 4 במאי 2019

אחרי הפרידה מבן אל והסכסוך המתוקשר: אורטל עמר חושפת בראיון:"נפרדנו ולקחתי כדורי הרגעה, פחדתי להתמוטט"

אחרי הפרידה המתוקשרת בין אורטל עמר לבן אל תבורי היא מדברת
לראשונה על הימים הקשים שעברה רגע אחרי הפרידה והנתק, אמנם
המצב קצת שונה בן אל ואורטל מדברים ואפילו התחבקו מול המצלמות
ביום הולדת של אביבה תבורי מי שלא ראה מוזמן.
אלה מסתבר שהתקופה האחרונה שעברה לא הייתה פשוטה עבורה בכלל.



הפרידה הדרמטית בין אורטל עמר לבן אל תבורי, חודש וחצי אחרי לידת בנם, תו פרינס,
כיכבה בכל אתר רכילות אפשרי. מהסטורי בו בן אל נצפה צמוד לבחורה בניו יורק, דרך
דרמת המשטרה והחלפת המנעולים ועד לבית המשפט שקבע את המשמורת של בנם.
אלה שעד כה אורטל עמר סירבה לחשוף את הצד שלה בסיפור רגע אחרי הנתק ועכשיו
היא מתראיינת לגיא פינס וחושפת את הכל.


אורטל עמר מתייחסת לראשונה לאותו סרטון שבן אל נראה קרוב לדוגמנית בניו יורק
ואמרה:"ברור שנפגעתי מהסרטון",היא המשיכה ואמרה: "ממש כעסתי, צפיתי בזה מלא
פעמים בריפיט."
מסתבר שבן אל התנצל על אותו מקרה אבל הסערה בארץ בעקבות המקרה גרם לכל
המקרה להתנפח וגם לתגובות גם מבני משפחתו של בן אל.
עמר מתארת לראשונה איך הכל התחיל: "משבר נפשי שלי, הרבה בכי. זה היה חדש לבן
להיות אבא ולי היה חדש להיות אמא. כל זה העמיס עלינו במערכת יחסים. לא ידענו איך
להתמודד, אז זה הוביל אותנו לריבים".
אורטל תיארה את המצב הקשה של פרידה חודש וחצי בלבד אחרי הפרידה הריבים שהיו
קטנים ולאט לאט התעצמו וגרמו לריחוק ,בהמשך אורטל כבר החליטה לשתף במשבר
שחוותה אורטל הודתה בפני המצלמה שאפילו פנתה לרופא שלה כדי לקבל עזרה בתקופה הקשה שעברה:
"אמרתי לו: 'אם אתה לא מביא לי משהו, אני מתמוטטת, אני אחטוף התמוטטות עצבים עכשיו.
אני לא מצליחה לישון, אני לא מצליחה לאכול, אני לא מצליחה לתפקד."
אורטל כרגע מדברת על עברה וטוענת שהיא כבר עברה את שלב הכדורים ולא נזקקה
להם לאורך זמן.
אורטל עמר חושפת את הסכם שלה עם בן אל תבורי מדברת על
קשר עתידי עם גברים אחרים או אולי קאמבק עם בן אל תבורי?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...