יום ראשון, 29 במרץ 2020

רוסלנה רודינה חושפת את שלישיית הגמר שלה באח הגדול וחוטפת מהעוקבים: "אנשים התבלבלתם, פרופרציות ודחוף"

רוסלנה רודינה  ההעלתה בשעות האחרונות תמיכה ביוסי אורפלי
לקראת ההדחה האחרונה , זה אמנם עבר יחסית חלק אלה שבהמשך
היא החליטה גם לשתף את העוקבים שלה בשלישיית הגמר שלה
אלה שהיא לא ציפתה שזה יגרור גל תגובות וכעס מצד העוקבים שלה,
מה שהוביל אותה לבסוף להגיב בכעס על אלה שנתנו לה ביקורת .



בזמן שכל המדינה מסוגרת בביתה בעקבות נגיף הקורונה, רבים החלו לעקוב באדיקות
אחרי האח הגדול, רוסלנה רודינה שגם משתתפת בפאנל של הדו"ח היומי עוקבת
מקרוב אחרי הדיירים העונה באח הגדול וכבר גיבשה לעצמה שלישיית גמר.
בזמן שחלק מהפאנל בדו"ח היומי שומרים ולא מפרסמים את הדעות שלהם
ומנסים לשמור על ניטרליות , אלה שרוסלנה החליטה כן לפרסם במי היא תומכת לגמר.


דייר אחד כולנו מכירים שנכנס לשלישיית הגמר של רוסלנה הוא יוסי אורפלי,
אבא של טילטיל, הקשר בין רוסלנה לטילטיל הוא קרוב במיוחד שהחל עוד בהישרדות
וממשיך עד עכשיו, רוסלנה מכירה היטב את משפחתו של טילטיל ואת אביו יוסי,
רוסלנה כבר יצאה אחרי תמיכה ביוסי לקראת ההדחה הקרובה ועכשיו גם
בחרה בו בחלק משלישיית הגמר שלה.
אלה ששאר הדיירים שבחרה היו מפתיעים במיוחד,ולא בדיוק מי שאתם חושבים.
אלה שזה לא עבר חלק בכלל, רוסלנה קיבלה עשרות הודעות אישיות שחלקם 
היו גם לא נעימות, רוסלנה החליטה לעלות תגובה לא פשוטה נגד אותם אנשים
שהגיבו ונתנו לה ביקורת: "אנשים קצת התבלבלתם, קצת פרופורציות ודחוף. 
הרשימה של שלישיית הגמר היא שלי."
רוסלנה המשיכה: "עניתי לאותם אנשים שהסתקרנו לדעת מה הפייבוריט שלי. לכל 
אחד יש הרשימה שלו. אין צורך לשלוח לי הודעות לשכנע אותי אחרת, אני לא 
במשא ומתן אני אומרת את דעתי ואומר אותה תמיד".
אז מי בדיוק נכנס לשלישיית הגמר של רוסלנה רודינה??
החליטה לחשוף פחות משבוע לגמר העונה!!
.



רוסלנה חשפה בנוסף ליוסי 
אורפלי שהיא תומכת גם בירדן
וגדי, שאר הפוסט ממש כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...