יום שלישי, 21 באפריל 2020

ניר הצליח לשנות לה את הדעות הפוליטיות?! נעם לוי מהאח הגדול בחזית מול המגיבים נגדה: "תשחררו לי מהוריד"

אחרי שהעונה של האח הגדול כבר הסתיימה, הדרמה עברה אל
הרשתות החברתיות, בזמן שמדינה שלמה מסוגרת בבתים, המפורסמים
בישראל עולים לשידורים חיים באינסטגרם,עונים על שאלות הגולשים
וממשיכים לסקרן את קהל הצופים שממשיכים לעקוב אחרי הדיירים.
שיחה אחת מסקרנת הפכה לסערה של ממש!




כמו כל לילה גם הפעם עלו מפורסמים לשידורים חיים, גם דיירי האח הגדול
משתתפים בשיחות וכל פעם עולים אחד אצל השני ,משוחחים וגם עונים לשאלות
הצופים בלייב, בשיחה שהרבה חיכו לה עלו לדבר ניר כהן אבישי ונעם לוי.
אחרי הקשר שלא צלח בתוך הבית, והניסיון שכך לפי הטענות הם מנסים כעת,
כאשר הם בבעיה בעבות מקבלות נגיף הקורונה.


נעם לוי עלתה לשיחה בלייב עם ניר, בזמן שרבים חיכו לשמוע האם הם יחשפו האם
הם ביחד היום ובכך יענו לכל השמועות בימים האחרונים ברשת, נראה שכרגע הרוחות
סוערות בגלל מה שנעם חשפה בנוגע לדעותיה הפולטיות, כאשר ניר ונעם שוחחו על
כך שיתפה נעם את הצופים בהקשר של דו הקיום עם הפלסטינים: ״ניר שינה לי את הדעה,
אני אומרת לכל מי ששואל אותי שקודם כל ישבו חמש דקות עם ניר במקום
להגיד ישר ׳איזה שמאלני״.
מאז מסתבר נעם קיבלה אלפי תגובות קשות של צופים נגד דבריה וגם נגד ניר שהשפיע
עליה, נעם החליטה בצעד מפתיע להגיב בדק' האחרונות לסערה מהלילה: "אני מסתכלת
וקוראת את התגובות ופשוט המומה! המומה מכמות הרוע והשנאה,איפה אהבת חינם?"
היא ממשיכה ואומרת: "אז כן ניר שינה את דעתי לא בכך שהפכתי לשמאלנית,אלא בכך
שאני מאמינה בשוויון זכויות לשתי הצדדים".
בהמשך כבר נעם הייתה פחות סבלנית ופתחה בחזית מול אלה שהגיבו נגדה: "תשחררו לי מהוריד"
הוסיפה גם: "אני לא צריכה להתנצל", התגובה המלאה בהמשך למטה!
מי שנתן לה גיבוי מלא הוא ניר שכתב בטוויטר: "בריוני מקלדת עלובים,לא תפחידונו",
הרשת סוערת האם נעם הגזימה על התגובות נגדה?!
הדרמה מהשעה האחרונה ממשיכה להסתבך!! תחליטו בעצמכם:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...